Gå til innhold

FM14 - Generell diskusjon rundt/ om Football Manager 2014

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Venter selv i spenning! Men kommer nok ikke til å spille før til helgen, ettersom det er to travle dager foran meg på skolen. Men blir bare fantastisk med FM14, fullversjon eller ei :p

E: Dårlig ordvalg.

Endret av Myra-
Skrevet

Blir bra! Skal selv spille som laget jeg er researcher for, men kommer nok til å vente til den første store patchen kommer. Alltid en eller annen irriterende bug som ødelegger i den første versjonen (Husker det var en versjon som hadde flere offsidemål enn vanlige mål f.eks)

Skrevet

Spiller nå, og må si at jeg er imponert over forandringen gjort på 3d-motoren ^^ ellers så kan jeg avsløre allerede at det er litt bugs og tull her og der. Men er fornøyd ^^

Skrevet (endret)

Jeg har fått fra CDon. Dere får ikke koden på mail. Dere må logge inn på CDon.no og redownload siden. Der skal den ligge.

Edit: Om dere bestilte digitalutgaven that is.

Endret av Konamixx
Skrevet

Jeg har fått fra CDon. Dere får ikke koden på mail. Dere må logge inn på CDon.no og redownload siden. Der skal den ligge.

Edit: Om dere bestilte digitalutgaven that is.

Takker for informasjonen, installerer nå as we speak :D

Skrevet

ingen kode fra coolshop enda :(

Ikkje att har noke og sei siden er på reise jobb med 12timer skift uten pc... :p Men fri på Fredag og reiser hjem imåro kveld, så satser på koden da og long helg med fm 14!

Skrevet

Jeg ga inn for presset og kjøpte spillet nuh, laster ned asap zulu. Tror ikke jeg blir å spille så alt for mye beta, men er spent på så mye rart, og blir jo å kjøpe det en gang uansett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...