Raul07 Skrevet 21. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2013 Ronaldo har 234 skudd forsøk, 15 mål. Er jo ekstremt dårlig for en spiller med 19 i avslutninger. Det skulle vært færre sjanser og bedre avslutninger. Nå er det for mange store sjanser i kampene dermed blir avslutningene dårlige Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2013 Er snart i gang med den tredje sesongen nå. Startet i Crewe i League 1, men etter håpløs høstsesong fikk jeg sparken i begynnelsen av februar. Etter en kort periode som arbeidsledig tok jeg over Rochdale på nivået under og klarte å berge de fra nedrykk. Den påfølgende sesongen gjorde jeg en hel haug av endringer, og etter en litt lunken pre-season og sesongåpning så snudde det helt og jeg endte opp med å ta laget opp i League 1 etter å ha vunnet ligaen med 14 poeng! Nå er jeg tilbake i League 1, så får vi håpe det går bedre denne gangen! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 21. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2013 Er det bare jeg som nyter å se at en klubb jeg har fått sparken fra gjør det dårlig? På FM12 tok jeg en tilfeldig klubb (husker ikke hvem) opp fra League 2 til Championship, men var meeget nær ved å rykke ned igjen. Røk også ut av alle cupene i første runde så da fikk jeg sparken. Jeg var ganske irritert ettersom jeg hadde tatt de til to opprykk på tre sesonger, men koste meg litt da de gikk på to strake nedrykk uten meg Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 21. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2013 Ronaldo har 234 skudd forsøk, 15 mål. Er jo ekstremt dårlig for en spiller med 19 i avslutninger. Det skulle vært færre sjanser og bedre avslutninger. Nå er det for mange store sjanser i kampene dermed blir avslutningene dårlige Begynner å bli enig i dette. Er tydeligvis helt umulig å få en avslutning i mål til tider. Har hatt flere slik nå. Dominerer kampen totalt, men de klarer aldri avgjøre. Motstander scorer selvsagt på sine sjanser.. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 21. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2013 Ja det skjer her også. Motstaderen scorer på hver tredje skudd ca. Eg trenger iallefall 10 skudd for å score et mål. Er selvsagt noen kamper det løsner men altfor få av de kampene man er god foran mål Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2013 Nå veit dere hvordan det er å være Spurs-supporter! (Men dette har vel vært et gjentakende problem i flere versjoner av FM/CM?) 1 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 21. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2013 Nå veit dere hvordan det er å være Spurs-supporter! (Men dette har vel vært et gjentakende problem i flere versjoner av FM/CM?) Ja det har vært et problem flere år. Men i år er det enda verre mener eg. Avslutningattributten har ingenting å si Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 22. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2013 Noen flere som har opplevd noen rimelig urealistiske krav ved kontraktforhandlingene som manager? Var 1 sesong tippet av media på 17 plass, Spilte over evne hele sesongen og endte på 2 plass. Foran neste sesong krever styret enda et opprykk, noe som er helt urealistisk. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. oktober 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2013 Haha. Det der er så tullete. Noen som har noen tips på skikkelige bargins? Har veldig lite å handle for, men burde forsterke. Er Fiorentina. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2013 Leder 0-2 borte mot Chievo. Legger meg bakpå for å kontrollere det inn. 2-2 etter to på overtid. Hva er seriøst greia med at man ikke kan legge seg bakpå på spillet her? Skjedd nesten alle kampene jeg har ledet og lagt meg bakpå. Lenke til kommentar
DLillemo Skrevet 23. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2013 Kan vel ikke forvente å ligge i en defansiv posisjon 45 min uten at de kommer til noen muligheter?^^ Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 23. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2013 Det skjer jo i virkeligheten også det, at lag som legger seg bakpå slipper inn mål. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2013 Kan vel ikke forvente å ligge i en defansiv posisjon 45 min uten at de kommer til noen muligheter?^^ Hvor står det han han legger seg bakpå i 45 min? Lenke til kommentar
DLillemo Skrevet 23. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2013 Er det så viktig? Jeg pleier å være forsiktig med å spille defansift Før det har gått 70-80 min. Pleier å ha oppe motstanderenes formasjon, når den byttes mot slutten så vet du at de kommer Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2013 Jeg scoret 0-2 i det 79. minutt. La om til defensivt etter 85 min. Tok altså dem fire minutter. Skjedd flere kamper før og. Lenke til kommentar
DLillemo Skrevet 23. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2013 Er ganske så normalt at et lag som ligger under vil endre taktikk og presse de siste minuttene. Den som jeg har følt er veldig viktig for å lykkes i slutt minuttene er den "fluidity"-bryteren. Jeg spiller på engelsk:) Very rigid eller rigid, for å forhindre at forsvaret er med i angrepet osv, som vil åpne for kontringsmuligheter for motstanderene Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2013 Altså. Jeg vet de kommer til sjanser, men det er ikke sånn at de skal kunne score 1-4 mål de siste fem minuttene HVER gang du legger deg bakpå. 1 Lenke til kommentar
DLillemo Skrevet 23. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2013 Da må du nok ta en gjennomgang med taktikken din Skjer ikke her Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 23. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2013 Ok, nå er jeg rimelig forbanna her. Setter opp ny taktikk på dødballer, frispark osv, tar 4 strake seire og så når jeg prøver å hvile spillerne mine en kamp, får spillet en feilmelding og spillet blir avsluttet. Selvfølgelig er ingenting lagret... Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 23. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2013 Noen som har tenkt over at Sami Khedira har bilde på profilen selv om man ikke har lastet ned noe grafikk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå