Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Playstation 4


Jbrovoll

Anbefalte innlegg

Fikk min fra Komplett i dag tidlig. Pluss eg sto kun 3 timer i kø på Elkjøp Notodden og fikk den 8. og siste der.

En til meg sjøl og en julepresang til duttebassen jnr

, :-)

Fikk min fra Komplett i dag tidlig. Pluss eg sto kun 3 timer i kø på Elkjøp Notodden og fikk den 8. og siste der.

En til meg sjøl og en julepresang til duttebassen jnr

, :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva faen. Vi bor i samme by, og du har din på plass. :p

 

Er noe rart som skjer. Har en venn som bor i Haugesund,og hans ordre ble sendt fra komplett samtidig som min, men hans pakke ble ikke med bilen over fjellet i natt. Regner med hans ble send i dag da.

Han er jo og selvsagt fly forbanna,ha

Rare greier.

 

Ser ut som bygdefolket får pri over byfolkene... :p

Min er klar til Henting nå. 4 timer igjen,woho!

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Det er svaret jeg fikk i dag:

Hei xxx

Vi har en løsning på plass veldig snart og du vil bli kontaktet av oss i dag.

 

Mvh

MPX.no

 

Holder ikke pusten, for å si det slik.

 

Såvidt jeg har forstått så er det et forholdsvis stort antall som er rammet, så man kan jo se langt etter en løsning som hjelper, da det vil bi dyrt for de. Et ubetydelig plaster på såret blir det vel, mens vi må vente halvannen måned ekstra...

 

Jaja, man lærer i det minste. Neste gang, hvis det blir noen neste gang, får man heller forhåndsbestille flere plasser...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Kjære kunde.

 

Vi tar kontakt med deg for å informere om at en feil i våre systemer har ført til leveringsforsinkelse på noen ordre med PlayStation 4. Din bestilling er dessverre omfattet av denne feilen.

 

Vi jobber nå intensivt med å løse dette slik at du kan få din vare levert så raskt som mulig.

 

Vi beklager sterkt det som har inntruffet og vil ta kontakt med deg igjen så snart en løsning er på plass. Skulle du ha spørsmål omkring dette er du velkommen til å ringe oss på vårt kundesenter, tlf 33 00 51 00 eller svare direkte på denne eposten.

 

 

Med vennlig hilsen

MPX.no

Lenke til kommentar

 

Kjære kunde.

 

Vi tar kontakt med deg for å informere om at en feil i våre systemer har ført til leveringsforsinkelse på noen ordre med PlayStation 4. Din bestilling er dessverre omfattet av denne feilen.

 

Vi jobber nå intensivt med å løse dette slik at du kan få din vare levert så raskt som mulig.

 

Vi beklager sterkt det som har inntruffet og vil ta kontakt med deg igjen så snart en løsning er på plass. Skulle du ha spørsmål omkring dette er du velkommen til å ringe oss på vårt kundesenter, tlf 33 00 51 00 eller svare direkte på denne eposten.

 

 

Med vennlig hilsen

MPX.no

Fikk den mailen å :(

Men veldig skuffa over å ikke få no direkte svar.

de skulle jo ha løsningen på plass..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Takk til bruker WaztedPenguinz her på forumet som valgte å ikke selge PS4 til blodpris på Finn.no. :)

 

Mildt sagt.

 

Ser en som prøver å selge til 18k, med spill, kamera osv.

 

En som prøver å selge bare konsollen for 10k

Lenke til kommentar

Der har man fått hentet PS4og spill fra Pick-up-Point, var en del som skulle hente sin PS4, aldri sett så mange smilende mennesker noengang. :)

 

Håper Komplett/Mpx gir en liten kompensasjon til de som skulle hatt en PS4 ved releas men som ikke får en.

Endret av assap2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...