Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Playstation 4


Jbrovoll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-245639

De fleste butikker får inn rundt 5stk i midten av desember. Sony regner med at forespørselen blir forsynt i februar en gang :( Kan de ikke bare sette alle sine ansatte til PS4 fabrikken og spytte ut nok konsoller? :>

Helt enig! Jeg er faktisk pissesur på Sony nå om dagen! Den Experiaen som tenåringen i huset vill ha? Niks!

Lenke til kommentar

Ingen på expert forus. Jeg sitter i bilen. Kom!

 

Var allerede kø på elkjøp forus. De har bare 15. Expert har 30

Er du sikker på at de har 30 stk som selges over disk? Her i Trondheim har en Expert solgt alle på forhånd mens en hadde noen til salgs. På Elkjøp Giganten på Lade fikk jeg vite de hadde 36 stk....dagen etter slo det meg at det antagelig var totalt. Spurte på nytt, og ganske riktig var det inkl forhåndsbestilte. Fikk ikke vite hvor mange de selger over disk:/

Lenke til kommentar

Er du sikker på at de har 30 stk som selges over disk? Her i Trondheim har en Expert solgt alle på forhånd mens en hadde noen til salgs. På Elkjøp Giganten på Lade fikk jeg vite de hadde 36 stk....dagen etter slo det meg at det antagelig var totalt. Spurte på nytt, og ganske riktig var det inkl forhåndsbestilte. Fikk ikke vite hvor mange de selger over disk:/

Jeg er 100 prosent sikker. Expert skulle ikke i utgangspunktet ta reservasjoner
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det hadde jeg aldri giddi for å si det pent :)

 

Var innom ebgames på Ski storsenter før i dag for å legge inn siste forhåndsbestiling på litt stash og betalte ned maskinen så sparer jeg dem og meg for litt tid i morgen.

Fikk beskjed at de ventet litt kø i morgen, de hadde regnet på det og hvis begge kassene ble brukt konstant og man sto bakerst i den køen så var det 6 timers ventetid, han sa de regnet 10 minutter per kunde.

 

Så jeg venter litt og plukker opp maskinen litt utover kvelden, er litt utålmodig kjenner jeg men ikke så mye at jeg står en-to timer i kø :)

Lenke til kommentar

Min status på forhåndsbestilling Elkjøp (8.juli) har stått uendret siden onsdag med følgende tekst

Under transport til terminal.
27.11.2013 14:52 0024 OSLO
Sendingen er innlevert til terminal og videresendt
27.11.2013 13:54 0024 OSLO

Jeg bor i Bergen og synes det er merkelig at PS4 ikke er ankommet terminalen her. Noen flere som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar

Var kult med nattåpent, første gang jeg har vært med på noe sånt. Veldig morro, kult å få maskinen så tidlig :)

 

Også kult med goodiebag siden jeg var en av de fem første i køen, sier ikke nei takk til Knack og Killzone gratis, i tillegg til Destiny-betakode, ørten t-skjorter, et blad og mye anket stæsj. Sweeet!

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...