Jbrovoll Skrevet 11. august 2013 Rapporter Del Skrevet 11. august 2013 Hvilken nettbutikk er det best å forhåndsbestille playstation 4 fra, står i mellom komplett.no og elkjop.no. Det jeg lurer mest på er om de klarer å sende konsollen på eller før lanseringsdatoen. (når den blir konfirmert.) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. august 2013 Rapporter Del Skrevet 11. august 2013 Gamezone.no 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. august 2013 Rapporter Del Skrevet 11. august 2013 Det kommer litt an på om nettbutikkene er døpt Jeg ville nok gått for Elkjøp av de to, men det er bare fordi jeg har handlet mest fra dem og har vært fornøyd. Gamezone, som IcedInsanity nevner over, er kanskje de som er flinkest av alle til å sende i god tid. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 11. august 2013 Rapporter Del Skrevet 11. august 2013 Når jeg forhåndsbestile Vita, leverte Elkjøp.no den to uker før lanseringsdato. Kan ikke klage på det Om du absolutt ikke kan risikere å vente en dag ekstra, må du nesten gå for komplett, da de har lageret sitt i Sandefjord. Elkjøp.no sender varene sine fra Sverige, og dermed risikerer man at det tar noen fa dager lengre. På en annen side kan det hende elkjøp sender ut pakkene en dag eller to tidligere enn andre, nettopp for å sikre seg at pakkene er framme på launch-dato. Da kan du om du er heldig sitte med maskina en dag før de andre. Nettbutikke pleier å levere pakkene senest på lanseringsdato. Det er alltid en liten sjanse at nettbutikken eller posten roter det til, men som kunde er ikke dette noe man kan forutse. Tåler man ikke det får man sette seg i kø utenfor den lokale elkjøp, expert o.l. PS! Vita-maskinene som ble for tidlig utsendt fra elkjøp var selvsagt en feil i systemet til elkjøp.no. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. august 2013 Rapporter Del Skrevet 11. august 2013 Hvilken nettbutikk er det best å forhåndsbestille playstation 4 fra, står i mellom komplett.no og elkjop.no. Det jeg lurer mest på er om de klarer å sende konsollen på eller før lanseringsdatoen. (når den blir konfirmert.) Coolshop.com, så får du gratis frakt. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 12. august 2013 Rapporter Del Skrevet 12. august 2013 Har selv gått for lefdal med min forhåndsbestilling. Syns det er greit å kunne ha muligheten til lokal support Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 13. august 2013 Rapporter Del Skrevet 13. august 2013 Bestill fra den lokale sjappa, så lenge de ikke selger den dyrere enn ellers. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 23. august 2013 Rapporter Del Skrevet 23. august 2013 Det burde vert en avstemmin, eller annen sporing, for å se hvor folk har forhåndsbestilt og for å se når folk faktisk får konsollen. Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 23. august 2013 Rapporter Del Skrevet 23. august 2013 Hah! Liker at alle så langt har svart forskjellig Selv har jeg forhåndsbestilt på elkjøp (til den nette sum av 5995,- lol) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 23. august 2013 Rapporter Del Skrevet 23. august 2013 Komplett her. Til den ca summen av 6000 inkludert et par spill, ekstra kontroller og kamera. Æ glær mæ! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. august 2013 Rapporter Del Skrevet 23. august 2013 Gamezone. 1 Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 23. august 2013 Rapporter Del Skrevet 23. august 2013 Har selv god erfaring med å forhåndsbestille spill fra Elkjøp. Kommer ofte tre dager før release. Hvordan det er med konsoller vet jeg ikke. 1 Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 23. august 2013 Rapporter Del Skrevet 23. august 2013 Gamestop, av den enkle grunn at jeg går forbi den butikken på vei til jobb hver dag. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. august 2013 Rapporter Del Skrevet 23. august 2013 (endret) Feil tråd. Endret 23. august 2013 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 24. august 2013 Rapporter Del Skrevet 24. august 2013 Har forhåndsbestilt hos Gamestop Gunerius i Oslo, han sa de skulle sende SMS med info om releasdag, nattåpent, bundles osv. når det var tilgjengelig. Ikke hørt noe enda men det kommer vel snart! Noen andre son har hørt noe? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. august 2013 Rapporter Del Skrevet 26. august 2013 Nope, spent på hvor mange enheter hver butikk får. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 27. august 2013 Rapporter Del Skrevet 27. august 2013 Klarer ikke helt bestemme meg for om jeg skal forhåndsbestille eller ikke. Er bare 3 år ca. siden jeg kjøpte PS3 og bruker den egentlig altfor lite i forhold til det jeg skulle. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. august 2013 Rapporter Del Skrevet 27. august 2013 Klarer ikke helt bestemme meg for om jeg skal forhåndsbestille eller ikke. Er bare 3 år ca. siden jeg kjøpte PS3 og bruker den egentlig altfor lite i forhold til det jeg skulle. Det er i utgangspunktet samme tingen, men med kraftigere maskinvare. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 27. august 2013 Rapporter Del Skrevet 27. august 2013 Ja, men tenk om det kommer spill jeg har lyst på. Får vel heller kjøpe den da i så tilfelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå