Gå til innhold

Red Dead Redemption 2, på vei? Spekuler og diskuter


Anbefalte innlegg

http://www.videogame...demption_2.html

 

Sålangt er det lite info angående om neste spillet som omhandler Red Dead

Jeg hadde Red Dead Redemption som det beste multiplattspill denne generasjonen, men det med åpenbare grunner

Ryktet sier også at Rockstar Toronto er igang med et open world spill til kommende generasjon, Red Dead Redemption 2?

"Back in July last year, Rockstar asked fans to "stay tuned for further announcements about the future of the Red Dead series".

Skal selvsagt oppdatere førsteposten når info kommer

 

Men for å mimre tilbake

Om vi kan allerede begynne å glede oss, bare slå deg løs. Det skal ihvertfall jeg

Fyr opp deres tanker, ønsker, hvilke endringer, nye innvendinger må til, navnet på spillet ala "Red Dead Revolution"

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Red Dead Vengance. Wohoo.

 

Men virker som Bully kommer før et nytt Red Dead. Liker at Rockstar forsetter med sine ip`er litt annerledes enn alle andre. Med at de gjerne venter flere år til en oppfølger også kommer med helt nye spill. Gjør oppfølgere så mye mer spesielt når det kommer så sjeldent.

Lenke til kommentar

Gleder meg til neste Bully og neste Red Dead Whatever, så fremt Red Dead blir et sandkassespill som RD Redemption. Gadd aldri spille gjennom RDR, så aner ikke hvordan det slutter (så aldri poenget, da jeg spiller for å ha det moro.) Men et RDR som foregår i tiden før selv Revolver hadde vært morsomt. Kanskje med fokus på india... øh.... "de innfødte", for å være politisk korrekt. :p Er mye interessant å hente derfra. Irriterende nok har vi flere ganger fått litt inspirasjon derfra (f.eks AC3, der fyren av halvt indianer), men aldri et spill med en fullblods indianer. Hva med et Red Dead Redemption satt på 1500-tallet, eller noe? Før "blekansiktene" tok over? Det hadde vært interessant. :)

Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar

 

 

Når du kommer til Mexico og denne begynner å spille. Fint spillminne.

 

 

Et nytt Red Dead hadde vært fantastisk.

 

 

Helt til en forbanna bjørn dukker opp å klasker deg av hesten.

 

Men helt til hjerterotta enig på den der, jeg fikk nostalgia vibber i hele kroppen nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...