Gå til innhold

Augustfest 2013 - awesnes - Variasjon


Anbefalte innlegg

Så flott - veldig kreativ vinkling og komposisjon, fine farger også.

Her bekrefter du at sauer er alreite dyr, både som mat og motiv.

Jeg ser den fremdeles har både prislapp og alarm hengende i ørene. Har du rappet sauen selv? ;)

 

Jeg er jo en "sucker" for bilder av flotte padlevann, og dette vannet så særdeles padlebart ut.

Et nydelig bilde.

Helt enig, og dette var godt fanget. Sauen ble jo riktig fotogen.

Likte veldig godt den sauen.. kjørte forbi noen dyr forrige dagen og lurte på ta en liten fototreff med dem.. takk for inspirasjon til motiv. Lekker sau!!

 

:rofl: Hehe! Konge kommentar! (og bra bilde)

 

Takk for kommentarer. Det er en av kopplam-gjengen (flaskelam) som jeg "kjenner" litt, så de er relativt glad i mennesker. Problemet var heller at de var for kosete og nyskjerrig til at det ble så mange blinkskudd. Heldigvis var væren som gikk sammen med de ikke mannevond...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var sølvglinsende vakkert....hva det nå enn er...

Takk for det, spoiler gir en viss pekepinn på hva det er....

 

Tøff effekt av bokeh! Stilig og kreativt bilde. Liker spoileren og.

Takk for det, spoilerbildet er en frekk kopiering av et lignende bilde jeg så på Flickr her om dagen...

Lenke til kommentar

Takk for det, spoilerbildet er en frekk kopiering av et lignende bilde jeg så på Flickr her om dagen...

Alle ekte kunstnere stjeler som ravner ;)

 

Jeg synes det er fint å la seg inspirere av andre - noen ganger blir det et forsøk på å få til det samme; andre ganger tar man utgangspunkt i ideen/bildet og lager en helt egen vri på det.

Lenke til kommentar

Takk for det.

 

Lørdag 31. august

Måtte jo ha med et bilde den siste dagen også. Et helt enkelt bilde av ei våt rose på utsiden av døra. Kan jo si at det er en symbolsk rose til de/dere som har tatt dere tid til å legge inn kommentarer til bildene mine. Setter pris på det.

Canon 7D + Canon 50mm f/1.8

 

Slenger med et alternativ i spoiler.

9641294062_7b6fcb074d_c.jpg
August31_ 021 by awesnes, on Flickr


9638057123_c989161d78_c.jpg
August31_ 085 by awesnes, on Flickr

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fredag 30. august - Trekantfest

 

Prøver noe nytt igjen, vet ikke om det funker... Et alternativ i spoiler.

 

 

August30_ 028a by awesnes, on Flickr

 

 

Det funket veldig bra. Og et flott tilskudd til en allerede flott fest.

Flott rose var det også, men jernbanebildet var enda bedre. Om det sier noe når det kommer fra en fanboy av blomsterbilder, vet jeg ikke. Men bildet var uansett flott, på en lyssterk måte :)

Lenke til kommentar

 

Det funket veldig bra. Og et flott tilskudd til en allerede flott fest.

Flott rose var det også, men jernbanebildet var enda bedre. Om det sier noe når det kommer fra en fanboy av blomsterbilder, vet jeg ikke. Men bildet var uansett flott, på en lyssterk måte :)

Takk for det, vurderte veldig fram og tilbake hvilket jeg skulle velge, men ble aldri helt fortrolig med jernbanebildet.

 

Gitarstrengbildet ble flott.

Takker

 

LIkte utrolig godt gitarstrengene og den flotte gule blomsten :) Den slo mot meg i dag når jeg logga meg på Flickr :)

Takk for det, håper det slo i mot det på en positiv måte da... :)

Lenke til kommentar

Hei. Litt sent ute, men ja du har fått med veldig stor variasjon her. Mange flotte bilder. Jeg synes du gjør en feil med ikke å ha med den flotte sauen som en av dine beste bilder. Den ble kanontøff. Nysgjerrig. Kjempeartig komposisjon. Uvanlig og stilig. Selv om dette bildet er flott, så slår det ikke Palmebildet. Ekstremt bra. Et av mine favorittbilder blant alle denne måneden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...