Gå til innhold

Augustfest 2013 - awesnes - Variasjon


Anbefalte innlegg

Flott bilde - det ble en slags parasoll-sopp..(en liten skjevhet på horisonten kunne kanskje vært rettet...men det er kanskje jeg som er så pirkete med slikt...)

 

Ja. Den ble kul. Flott lys og fin komposisjon. Fine farger og spennende skygger (Godt ikke bare jeg som pirker på horisonten...)

 

Bra, det er veldig lov å pirke. Det er kort og godt en ren forglemmelse i redigeringen, jeg pleier å huske på å sjekke horisonten, men her ble det rett og slett glemt.

 

Jeg lastet opp en ny versjon hvor horisonten skal være mer eller mindre rett. Håper ikke det bryter med noen regler...

 

Veldig mye gode bilder du har levert i det siste.

Sjongløren var morsomt fanget, det samme var dørene. Men jeg falt pladask for den lille jenta på tur.

 

Jeg kan forestille meg den lette og nysgjerrige ruslingen bortover gaten. En liten ekspedisjon for et lite vesen som gjør store øyne over de inntrykk hun fanger opp. Flott lys og fine farger. Komposisjonen var perfekt, og det fungerer meget bra at jeg faktisk må se litt opp mot cap'en

 

Panoramaet var også flott, med fint lys i horisonten.

Den parasollen minner meg om en sopp, og jeg får nesten lyst til å ta frem macro objektivet for å ta bilde av bildet :) Fint lys også her.

 

Gleder meg (selvsagt) til mer.

 

Her var det store sprang, fra duse tåkebilder til sydenbilder med knall! Bildet av palmene dag 13 er min favoritt, fine silhuetter og perfekt med de mørkerøde strandstolene i flott formasjon.

 

Parasollbildet var knalltøft. :) Anderledes enn det man ser så ofte ellers; aka knalltøft.

Takk for det :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flott dybde og fint lys. Nesten helt rett horisont. Det ble litt trangt i toppen. Her kunne jeg tenkt meg litt mer luft.

Et stilig bilde, men i likhet med Herr Substitute, så tror jeg bildet hadde blitt enda bedre med litt mer rom under taket.

Nydelig lys her, er enig med de to foregående at vi gjerne skulle se litt mer av himmelen.

Brygger er aldri feil, men som de to over påpeker kunne det kanskje gjort seg med litt mer himmel. Pent bilde uansett.

 

 

Takker for kommentarer, og må si meg enig i at det er litt trangt i toppen. Hadde faktisk ikke noen versjoner med mer himmel, så slang sammen en kjapp versjon i PS. Legger den i spoiler.

 

 

post-38990-0-23331600-1377208565_thumb.jpg

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...