Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Onani hemmer vekst ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tull. Leste et intervju med en MMA-fyr (husker ikke navnet i farten) som forklarte det der ganske bra. Tenk på to folk som skal sloss (i dette tilfellet i en MMA-kamp.) Han ene kjefter, hyler og gjør en hel masse truende bevegelser for å skremme han andre. Han andre fyren står helt i ro og sier ingenting. Hvem ville du satset pengene på? Mange ville nok sagt han første, men det smarteste ville vært å satse penger på han som står i ro. Kroppsstørrelsen har ingenting å si. Alt handler om p psyke ut motstanderen. Det høres kanskje rart ut å da satse på han som står i ro, men grunnen til hvorfor han står i ro, er fordi han vet han kommer til å vinne kampen. Han trenger ikke late som om han er en skikkelig tøffing. Som regel er han det. Han andre fyren prøver å late som han er det, men han er bare en pyse i forhold. Denne teorien har jeg faktisk testet ut i virkeligheten. Det er svært sjelden jeg havner i bråk, men de få gangene jeg har gjort det, har jeg alltid unngått slosskamp på samme måte. Jeg sier rett ut at om fyren vil prøve seg er det fritt frem, men han bør være 100% sikker på at han faktisk kommer til å vinne kampen. Vinner han ikke, kan han nok komme til å angre bittert. Til dags dato er det ingen som har vært så sikker. ;)

 

 

Hvor treig går det ann å bli? Les hva jeg skrev en gang til. Jeg skrev ganske tydelig: Bredden har IKKE NOE Å SI i en slosskamp. Faens klovn

Lenke til kommentar

Nei, med en jævla fjott som deg er det ganske vanskelig å ha en seriøs samtale. Men du er ikke totalt mislykket, det skal du ha. Du er et bra eksempel på ordtaket lykkelig som idiot...

 

Har du merket at alle diskusjonene du blander deg inn i ender sånn? De du diskuterer med er alltid en gjeng fjotter som ikke vet hva de snakker om? Har det falt deg inn at det er DEG det er noe galt med? :p

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...