Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Onani hemmer vekst ?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg er gutt på snart sytten og er lav, rundt 164-165cm. Jeg har drevet å lest litt rundt på nettet og det står både det ene og det andre. Noen steder står det at onani fører til reduskjon av hormonet testoron som er nødvendig for vekst, og igjen fører til hemmelse i vekst. Andre steder det stikk motsatte.

 

Nå onanerer jeg også veldig ofte, 5-6 daglig! Jeg prøver å redusere dette, er nå på en sånn NONFAPPING diett. har ikke gjort det på 3 dager, men akkurat nå er jeg ekstreeemt kåt, har lyst til å gjøre den greia, men samtidig vet jeg at jeg må la være. Anonym poster: f070f9aeecb737c990aa060714b3b929

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har puberteten din startet?

min startet ikke før jeg var 16, tidlig vidergående.

gikk fra 165 -> 197 på 11 mnd.

 

hvis nei, vil jeg anbefalt deg å snakke med en lege om hormonbehandling.

Don't put the lotion in motion? Har du fått hårete håndflater ennå?

 

http://www.youtube.com/watch?v=tvY2IEygdts

Jeg har hår på lår/legger, hår under armer, på magen, kjegg/bart som må barberes hver eneste dag. Og ja hår på håndflatene også(motsatt side av fingeren fra neilen, med andre ord, der fingrene starter å skille seg.)

 

Så ja, puberteten er godt igang :) Men høyden ja.... Anonym poster: f070f9aeecb737c990aa060714b3b929

Lenke til kommentar

Jeg har hår på lår/legger, hår under armer, på magen, kjegg/bart som må barberes hver eneste dag. Og ja hår på håndflatene også(motsatt side av fingeren fra neilen, med andre ord, der fingrene starter å skille seg.)

 

Så ja, puberteten er godt igang :) Men høyden ja.... Anonym poster: f070f9aeecb737c990aa060714b3b929

 

Jeg er ikke helt sikker på hva du mener, men at man får hårete håndflater av onani, er en myte, så det tviler jeg på at du har. Se youtube-videoen over fra 16:30. Dave Gold sier "Look, Mike, I don't know a lot, but I know that's not true, ok? Because if it was, I would have graduated from high school the size of a garden gnome."

Lenke til kommentar

Jeg er ikke helt sikker på hva du mener, men at man får hårete håndflater av onani, er en myte, så det tviler jeg på at du har. Se youtube-videoen over fra 16:30. Dave Gold sier "Look, Mike, I don't know a lot, but I know that's not true, ok? Because if it was, I would have graduated from high school the size of a garden gnome."

Jeg så hele :) Men det er jo bare en tv serie, og oftest er det masse tull i sånne serier. Anonym poster: f070f9aeecb737c990aa060714b3b929

Lenke til kommentar

Det har ingenting med saken å gjøre. Runk i vei. 165 er da ikke noen gal høyde det. Det handler ikke om hvor høy man er, men hvor bred man er. Jeg er 168 og har personlig aldri møtt noen på 1.90-2 meter som ikke har vært redd meg. Høyde har NADA å si, og skulle du komme i en slosskamp f.eks så er du mye vanskeligere å få i bakken enn det en på 2 meter er.

Lenke til kommentar

Det har ingenting med saken å gjøre. Runk i vei. 165 er da ikke noen gal høyde det. Det handler ikke om hvor høy man er, men hvor bred man er. Jeg er 168 og har personlig aldri møtt noen på 1.90-2 meter som ikke har vært redd meg. Høyde har NADA å si, og skulle du komme i en slosskamp f.eks så er du mye vanskeligere å få i bakken enn det en på 2 meter er.

Lol. Bredde har har nada å si. Skal ikke skryte på meg at jeg er en sloss kjempe, men jeg kan hvertfall si at jeg har aldri fått juling i mitt liv. Er ikke den høyeste jeg heller med mine 180cm, men jeg har vekta på min side(115kg), Folk tror automatisk at feite folk er vanskelige å sloss med.
Lenke til kommentar

Lol. Bredde har har nada å si. Skal ikke skryte på meg at jeg er en sloss kjempe, men jeg kan hvertfall si at jeg har aldri fått juling i mitt liv. Er ikke den høyeste jeg heller med mine 180cm, men jeg har vekta på min side(115kg), Folk tror automatisk at feite folk er vanskelige å sloss med.

Umm..

 

Det jeg egentlig vil fram til er at da får man en lav dame også, mest sannsynlig. Anonym poster: f070f9aeecb737c990aa060714b3b929

Lenke til kommentar

Lol. Bredde har har nada å si. Skal ikke skryte på meg at jeg er en sloss kjempe, men jeg kan hvertfall si at jeg har aldri fått juling i mitt liv. Er ikke den høyeste jeg heller med mine 180cm, men jeg har vekta på min side(115kg), Folk tror automatisk at feite folk er vanskelige å sloss med.

 

Hvor sa jeg at bredde har noe å si i en slosskamp? Det jeg sier bredden gjør er å gi deg respekt.

Lenke til kommentar

Umm..

 

Det jeg egentlig vil fram til er at da får man en lav dame også, mest sannsynlig. Anonym poster: f070f9aeecb737c990aa060714b3b929

 

Bare å lære seg å sjekke opp damer om du vil ha en høy dame. Flertallet vil nok foretrekke en mann på 180+ men det vil ikke si at alle vil det. Damer tenner på forskjellige ting, og det finnes ett hav av damer som tenner på lave menn. Den høyeste jeg har date'a var 184cm, noe som er 16cm høyere enn meg selv.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvor sa jeg at bredde har noe å si i en slosskamp? Det jeg sier bredden gjør er å gi deg respekt.

Tull. Leste et intervju med en MMA-fyr (husker ikke navnet i farten) som forklarte det der ganske bra. Tenk på to folk som skal sloss (i dette tilfellet i en MMA-kamp.) Han ene kjefter, hyler og gjør en hel masse truende bevegelser for å skremme han andre. Han andre fyren står helt i ro og sier ingenting. Hvem ville du satset pengene på? Mange ville nok sagt han første, men det smarteste ville vært å satse penger på han som står i ro. Kroppsstørrelsen har ingenting å si. Alt handler om p psyke ut motstanderen. Det høres kanskje rart ut å da satse på han som står i ro, men grunnen til hvorfor han står i ro, er fordi han vet han kommer til å vinne kampen. Han trenger ikke late som om han er en skikkelig tøffing. Som regel er han det. Han andre fyren prøver å late som han er det, men han er bare en pyse i forhold. Denne teorien har jeg faktisk testet ut i virkeligheten. Det er svært sjelden jeg havner i bråk, men de få gangene jeg har gjort det, har jeg alltid unngått slosskamp på samme måte. Jeg sier rett ut at om fyren vil prøve seg er det fritt frem, men han bør være 100% sikker på at han faktisk kommer til å vinne kampen. Vinner han ikke, kan han nok komme til å angre bittert. Til dags dato er det ingen som har vært så sikker. ;)

 

On-topic er det bare å kjøre på. Noen sier onani hemmer vekst, noen sier det gir hårete hender, og noen sier man blir blind av det. Men det eneste jeg har funnet av seriøst fakta er at det faktisk er sunt. Onani (og sex generelt) øker blodomløpet og kan faktisk minke faren for hjertefeil. ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...