Gå til innhold

Fantasy Premier League 2013/2014


Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mata spilte ikke i dag og han er min kaptein. RvP er min vise-kaptein, men jeg har enda ikke fått dobble poeng for han. Har jeg misforstått noe, eller tar det litt tid?

 

Mata har kamp på onsdag også. Han tar sannsynligvis del i den kampen, så kapteinen din kommer nok ikke til å bli endret.

Lenke til kommentar

 

Mata har kamp på onsdag også. Han tar sannsynligvis del i den kampen, så kapteinen din kommer nok ikke til å bli endret.

 

Stemmer det, men på alle terminlister står det at dette er runde 3 for Chelsea, så det regnes vel som en annen runde, eller får de virkelig 2 kamper på en runde?

Lenke til kommentar

 

Han var vel ikke med landslaget så vidt jeg vet, men får håpe han spiller til uken da. Litt rart at det ikke var noe nyheter om han på fantasy da?

 

Fra Chelsafc.co.uk:

 

'I have to assess Mata because he was injured in the US, and on Thursday trained for the first time with the group. We will see how he feels, and [Tomas] Kalas we know had a little fracture and still has for a month.'

 

Det var grunnen til at jeg kjørte med Oscar i stedet for Mata. Du kan ikke stole hundre prosent på at Fantasy har oppdaterte opplysninger, tydeligvis.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...