Gå til innhold

Fantasy Premier League 2013/2014


Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Er vel nettopp på grunn av de to andre spissene i Chelsea at jeg valgte å ikke kjøpe meg Lukaku. Vet jo aldri hvem som skal spille.

 

Men jeg skal ikke belære noen. Jeg suger i Fantasy. :p

Må si meg enig, grunn nok til at jeg selv droppet spiss med Chelsea drakt, iallefall nå i starten, vett jo aldri hvem som starter.

 

Mitt første år, og første runde gikk så som så med 61 poeng, bomma voldsomt på forsvaret og på Mata.

For å ikke snakke om at jeg var dum nok til å ikke sette RVP som kaptein :tease:

Lenke til kommentar

sexylubb: Å spille med Lukaku på FPL er et helt streit valg. Aldri i verden om så mange hadde hatt han om ikke Chelsea hadde hatt dgw, og med tanke på preseason var det absolutt forsvarlig.

 

87pts og 8. plass etter første runde. Irriterende at jeg har 3 spillere med tilsammen 4p på laget og 15p på benken. Potensielt 98p i laget mitt denne runden.

Lenke til kommentar

sexylubb: Å spille med Lukaku på FPL er et helt streit valg. Aldri i verden om så mange hadde hatt han om ikke Chelsea hadde hatt dgw, og med tanke på preseason var det absolutt forsvarlig.

 

Jeg vurderte han, men jeg fant ut at de andre spissene og hadde spilt relativt mye i pre season og egentlig gjort det helt ok. Så der er jeg nok uenig.

 

At mange har Chelsea-spillere pga dgw er jeg selvsagt inneforstått med. Jeg har 3 selv, men det var 3 jeg var sikker på kom til å spille begge kampene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...