Gå til innhold

Fantasy Premier League 2013/2014


Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3 Chelsea er vel rimelig standard for de fleste med tanke på at de starter med dgw. Er bare å downgrade en av dem før uke 3.

 

Ochi: Ville nok byttet ut luiz med ivanovic eller cole. Ellers er det litt forskjellig å ta tak i, ville for eksempel ikke brukt så mye penger på forsvaret. Foretrekker 3-4-3 formasjon siden det som oftest ligger mest poeng i det offensive.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0BI3DS

Mignolet - Gazzaniga

 

Kompany - Hangeland - Clyne - Turner - Baker

 

Mata - Walcott - Coutinho - Mirallas - Johnson(NOR)

 

Lukaku - Dzeko - Sturridge

 

Ok, første gang jeg prøver meg, så er fortsatt usikker. Kom gjerne med tips! :new_woot:

 

EDIT: Linken i førsteposten funker ikke for meg? Er den fortsatt aktiv?

Endret av Slettet-0BI3DS
Lenke til kommentar

Er og med for første gang! Det jeg lurer på er hvordan poengene sankes? Obv. får man poeng for mål og assist, men hvordan deles resten av poengene?

 

En kort oppsummering av poeng:

 

- Hver spiller i kampen får 2 poeng hvis de spiller minimum 60 minutt, uten å regne med overtid.

- I tillegg får forsvarere og midtbanespllere poeng for å ikke slippe inn mål. 4 poeng for forsvarere og 1 poeng for midtbanespiller

- Som du nevner får man selvsagt poeng for mål og assister. Hvor mange poeng man får er avhengig av hvilken rolle spilleren har. En forsvarer får f.eks seks poeng for et mål mens en midtbanespiller får 4.

- Det er også mulig å få minus poeng. Dette skjer hvis man får gult/rødt kort og bommer på en straffe.

- Helt til slutt bør vel også bonus poeng nevnes. Dette er poeng som deles ut til spillerene som har gjort det best på banen utifra en hel rekke statistikker som mål, assister, taklinger, passninger og blokkeringer for å nevne noen.

 

Har sikkert glemt noe men det er bare å spørre hvis det er noe du lurer på.

Lenke til kommentar

Mignolet - Gazzaniga

 

Kompany - Hangeland - Clyne - Turner - Baker

 

Mata - Walcott - Coutinho - Mirallas - Johnson(NOR)

 

Lukaku - Dzeko - Sturridge

 

Ok, første gang jeg prøver meg, så er fortsatt usikker. Kom gjerne med tips! :new_woot:

 

EDIT: Linken i førsteposten funker ikke for meg? Er den fortsatt aktiv?

 

Forsvaret: Ville vurdert å bytte hangeland i for eksempel coleman eller k.toure.

 

Midtbanen: Mata har spilt svært lite i pre season grunnet fitness problemer. Hazard er nok et tryggere valg og han er i tillegg 1.0 billigere. Ellers ser det veldig greit ut.

 

Spissene: Her ser det forøvrig ganske greit ut. Eneste som er litt risky er spilletiden til lukaku/dzeko. Burde gå greit første uken men du bør være forberedt på å bytte de ut etterhvert hvis det blir mye rotasjon på de.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0BI3DS

 

Forsvaret: Ville vurdert å bytte hangeland i for eksempel coleman eller k.toure.

 

Midtbanen: Mata har spilt svært lite i pre season grunnet fitness problemer. Hazard er nok et tryggere valg og han er i tillegg 1.0 billigere. Ellers ser det veldig greit ut.

 

Spissene: Her ser det forøvrig ganske greit ut. Eneste som er litt risky er spilletiden til lukaku/dzeko. Burde gå greit første uken men du bør være forberedt på å bytte de ut etterhvert hvis det blir mye rotasjon på de.

 

Ok, erstattet Hangeland med Coleman, og byttet også ut Kompany mot Zabaleta. Satt inn Soldado i stedet for Lukaku, er det bedre?

 

Edit: Pluss Hazard for Mata

Endret av Slettet-0BI3DS
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0BI3DS

Okey, så Soldado, Sturridge og Lukaku i angrepsrekka Dette kommer til å gå bra tror jeg!

 

Men er det ingen som vet noe om koden til ligaen? Det står at det ikke er en gyldig ligakode

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...