Gå til innhold

Fantasy Premier League 2013/2014


Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

 

Hvor mye har du i banken etter det og hva betalte du for de 3 bak?

Ingenting :tease:Så om 1 blir skadet og jeg ikke har minst 2FT er jeg fucked.

 

 

6.4(6.6) for Terry og 6.1(6.8) Coleman, Mertesacker kjøpte jeg i dag.

På midtbanen betalte jeg 10(10.5) for Hazard og 9.4(10.1) for Yaya Toure.

Dagens pris i parentes.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Da hadde jeg solgt Terry & Mertesacker, fått inn noen billigere og oppgradert den horrible midtbanen. 0p på alle innbytterne tjener man aldri på i lengden + du har Pennant som vel ikke har spillet 90min en eneste gang i år? Hva om Hazard blir spart? En av de bak får suspansjon/liten skade etc. Du har ikke innbyttere som får poeng. McNaughton f.eks til 3.8. For 0,1 mer får du Hudson som nå kanskje kommer til å spille fast under OGS om han ikke henter en ny stopper. Runder det blir uventede suspensjoner/hvilte spillere så er du jo som du sier, fucked.

 

Edit: I lengden lønner det seg ikke med bare 11 spillere som spiller fast (hvor han ene er konstant benket) i en 15-manns stall.

Endret av AnewZ
Lenke til kommentar

Hvorfor det? Disse byttene har jeg vanskelig for å forstå

 

yaya til silva da silva er mer offensiv enn yaya og koster mindre.

 

negredo til aguero da aguero har en mer fast plass på laget. negrede og dzeko vil rulleres på tror jeg.

 

mertesacker er for dyr, kan like gjerne ta sagna/koscielny og frigjøre kapital.

 

mignolet til mcgregor fordi liverpool sjelden har clean sheets, og fordi mcgregor og mannone rullerer fint.

Lenke til kommentar

 

yaya til silva da silva er mer offensiv enn yaya og koster mindre.

 

negredo til aguero da aguero har en mer fast plass på laget. negrede og dzeko vil rulleres på tror jeg.

 

mertesacker er for dyr, kan like gjerne ta sagna/koscielny og frigjøre kapital.

 

mignolet til mcgregor fordi liverpool sjelden har clean sheets, og fordi mcgregor og mannone rullerer fint.

Yaya har 10 mål, 3 assists og 20 kamper spilt, mens Silva har 5 mål, 5 assists og 12 kamper spilt. Yaya er favoritt!

 

Aguero er grei. prøv å få til sturrigde, suarez og Aguero.

 

Mertesacker er bedre på døballer, og kocielny får fler gule kort. Ville jeg satset på Gibbs/Sagna siden de er billigere å har assists sjangser.

 

Enig i at mignolet må ut. Mulig at det lønnser seg med polakken siden Arsenal har 'lett' kamp program framover.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...