Gå til innhold

Fantasy Premier League 2013/2014

Maefteda

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff. Håper på mer magi av Hazard og Oscar nå, og Suarez må for all del ikke score.

Motstanderen min har Rooney som cap og Suarez som VC. Jeg på min side har klart kunststykket å velge Gouffran som cap. Fatter ikke når og hvordan det skjedde.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Ser meget skummelt ut angående cupen.

Skrevet

Enig. Som jeg skrev er jeg helt avhengig av magi fra Hazard og Oscar uten at Suarez får mer poeng. Håper Suarez får rødt kort :p Eller, da mister jeg jo han i neste kamp jeg og. Meh. Fuck cupen.

Skrevet

Jeg stussa på det samme, og leste reglene rundt det. Såvidt jeg forstod skal det gis 3, 2 og 1 poeng til en spiller på hvert lag. Hvis det blir "uavgjort" som beste spiller, så får man 3 poeng hver og tredjeplass 1 poeng. Da virker det som om det har blitt enten en bug, eller flere spillere med like bra "BPS" (Bonus Point System). Bonus points regnes ut fra mange faktorer, som mål, vellykkede pasninger, taklinger, involveringer osv osv.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

I'm out of the cup. :(

Skrevet

What is the difference between Daniel and a tea bag? The tea bag stays in the cup longer. :p

37-22 takket være Hazard og Lukaku. Nå har jeg kommet meg gjennom to cuprunder med 70p totalt, haha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...