Gå til innhold

Hvordan vinne banne slåsskamp


Lars26

Anbefalte innlegg

hei når jeg spiller så er det mange som klager og syter og bruker banne ord på meg

 

føler meg eid når de komme med ting som "i fucked ur mom, she wants another round" eller ting "i wont reply to you anymore, i will give your bottle baby so u can stfu and sleep" og andre ting som de komer med som er bra..

 

Hvordan dealer man med slike situasjoner uten at jeg må føle meg eid og flau??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heng en liste over tilbakeslag på et ark ved siden av skjermen.

se so over hva du kan bruke.

- That's what your mom said

- it takes one to know one

osv..

så finner du raskt ut hvilen som fungerer i aktuell sammenheng.

Men sist men ikke minst må du tenke raskt og ikke si noe som kan sette deg fast, unngå å bli for avansert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg husker en gang jeg ble eid av en sånn kommentar. Jeg spilte L4D2, og så ble jeg sparket ut av en eller annen grunn. Så skrev jeg noe, og så kom denne:

 

"You got kicked because you suck! Nobody wants you on their team. You're a whiny piece of shit and a cry baby because you're complaning. you're such a little bitch. The "kick" option is in the game for a reason, for bitches like you. Good day faggot"

Lenke til kommentar

"I hope your baby is stillborn, so you get to come home to a painted, finished, empty nursery."

 

Er jo ikke sikkert de skjønner den da hvis de er på det nivået.

Ellers er det nok best å følge tipset til Diablo Minus

 

For grusomt..

 

Ellers til TS, hvis du ikke liker slikt, spill med andre, slå av chat, mute de eller finn et annet spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Egentlig så var formålet med tråden at jeg ikke skulle få sånn voksen lærer oppleg kommentarer som spill med andre eller spill et annet spill men mer mannlig ting som kan sette noen frekke drittunger på plass og få dem til å holde kjeft

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Egentlig så var formålet med tråden at jeg ikke skulle få sånn voksen lærer oppleg kommentarer som spill med andre eller spill et annet spill men mer mannlig ting som kan sette noen frekke drittunger på plass og få dem til å holde kjeft

 

Bli voksen <=> overse det :)

Endret av Diskutant
  • Liker 2
Lenke til kommentar

se og lær:

http://tinyurl.com/o3o89jp

 

Hele greia:

http://en.wikiquote.org/wiki/The_Simpsons/Season_6#Lemon_of_Troy

 

Bart: Hey, quit sayin' bad stuff about my town, man!

Shelby: Why don't you make me?

Bart: I don't make trash, I burn it.

Shelby: Then I guess you're a garbage man.

Bart: I know you are, but what am I?

Shelby: A garbage man.

Bart: I know you are, but what am I?

Shelby: A garbage man.

Bart: I know you are, but what am I?

Shelby: A garbage man.

Bart: Takes one to know one!

Database: Checkmate!

Endret av Evelen!
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Si at du skal spore de opp i ekte liv og så skal du sodomisere rumpen deres til den revner så de blør ihjel og så skal du gjøre det samme med alle familiemedlemmene og så skal du steke dem på panne og spise familien + slemmingen og så spy det opp og så spise det igjen og deretter skal du ta restene av slekten til det ikke finnes en eneste bit med DNA igjen som kan knyttes til duden som disset deg utenom det som er inni kroppen din, fordi det har du spist

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Si at du skal spore de opp i ekte liv og så skal du sodomisere rumpen deres til den revner så de blør ihjel og så skal du gjøre det samme med alle familiemedlemmene og så skal du steke dem på panne og spise familien + slemmingen og så spy det opp og så spise det igjen og deretter skal du ta restene av slekten til det ikke finnes en eneste bit med DNA igjen som kan knyttes til duden som disset deg utenom det som er inni kroppen din, fordi det har du spist

 

Thw aristocrats?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...