ProphetSe7en Skrevet 20. august 2016 Rapporter Del Skrevet 20. august 2016 For gratis fungerer jo acestreams og reddit ypperlig. Dem som ikke gidder å styre med streams som slutter midt i kampen, lete etter fungerende før hver kamp osv går for tjenester som smoothstreams og lignende 3 Lenke til kommentar
ApeInSpace Skrevet 20. august 2016 Rapporter Del Skrevet 20. august 2016 (endret) Bør man bruke vpn når man bruker Smoothstreams og kodi? Sikkert ett dumt spm. Takker for svar Endret 20. august 2016 av ApeInSpace Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 20. august 2016 Rapporter Del Skrevet 20. august 2016 Nei ikke med mindre du har behov for å bruke VPN. I så fall må du avklare det med staff før du tar i bruk vpn. Lenke til kommentar
Imperator Skrevet 20. august 2016 Rapporter Del Skrevet 20. august 2016 (endret) Hei. Mulig å få en invite? Edit: Fått svar. Takk til dere som svarte meg! Endret 21. august 2016 av Imperator Lenke til kommentar
runlikepigu Skrevet 21. august 2016 Rapporter Del Skrevet 21. august 2016 Jeg søker etter et alternativ til sumo. Mulig å få en invite? Lenke til kommentar
Papplåkk Skrevet 21. august 2016 Rapporter Del Skrevet 21. august 2016 Hei! Er det noen som har en invite til meg? Har vært trofst mot sumo i flere år, men dette blirfor vilt! Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 21. august 2016 Rapporter Del Skrevet 21. august 2016 Ja det er drøye priser på sumo denne sesongen. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 21. august 2016 Rapporter Del Skrevet 21. august 2016 Tar gjerne imot en invite om noen har en til overs Lenke til kommentar
rstoro Skrevet 21. august 2016 Rapporter Del Skrevet 21. august 2016 (endret) Er det noen som kan dele en invite til SS? På forhånd, takk. ---- Fått svar. Takker ProphetSe7en Endret 21. august 2016 av rstoro Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. august 2016 Rapporter Del Skrevet 22. august 2016 Har fått registrert og betalt og er inne på streamtvnow. Funker ypperlig i nettleseren, og jeg er rimelig fornøyd med kvaliteten på de par kanalene jeg sjekket ut i full fart nå. Før jeg tar stegene med å evt. skaffe meg Kodi eller Plex har jeg bare et par kjappe spørsmål; 1) Har ikke brukt noen av disse før. Hvilken anbefaler dere? Er det sånn at jeg kan bruke streamtvnow på PS4 hvis jeg bruker en av disse? 2) Bruker de mer eller mindre av nettkapasiteten enn å se via nettleser? Bor i et kollektiv, og er ikke så interessert i å få flatmates på nakken hvis jeg struper nettet. Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 22. august 2016 Rapporter Del Skrevet 22. august 2016 Hei, er det noen som har en invite til overs? Hadde satt stor pris på det Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. august 2016 Rapporter Del Skrevet 22. august 2016 Det ligger lenke i signaturen til ProphetSe7en Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 22. august 2016 Rapporter Del Skrevet 22. august 2016 Har testet både Plex og Kodi med smoothstreams, men ender egentlig opp med å bruke HTML5-løsningen fra streamtvnow-siden, og caster bildet videre fra mobilen til chromecasten enten i stua eller på soverommet. I kjellerstua bruker jeg PC'en på prosjektoren og setter bildet i fullscreen, det blir helt fint. Lenke til kommentar
Gonzie Skrevet 22. august 2016 Rapporter Del Skrevet 22. august 2016 Hvis noen har en invitasjon til SS liggende, tar jeg gjerne imot Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 22. august 2016 Rapporter Del Skrevet 22. august 2016 Har fått registrert og betalt og er inne på streamtvnow. Funker ypperlig i nettleseren, og jeg er rimelig fornøyd med kvaliteten på de par kanalene jeg sjekket ut i full fart nå. Før jeg tar stegene med å evt. skaffe meg Kodi eller Plex har jeg bare et par kjappe spørsmål; 1) Har ikke brukt noen av disse før. Hvilken anbefaler dere? Er det sånn at jeg kan bruke streamtvnow på PS4 hvis jeg bruker en av disse? 2) Bruker de mer eller mindre av nettkapasiteten enn å se via nettleser? Bor i et kollektiv, og er ikke så interessert i å få flatmates på nakken hvis jeg struper nettet. Største forskjellen på Kodi og Plex er at Plex bruker server og klienter. Du har da Plex Server kjørende på en enhet, som igjen sender ut til de enhetene du har Plex klienter på. Virker veldig bra i grunn, og du kan da logge på å se fra hvor som helst. Du får også samlet hele mediabiblioteket ditt her så du kan streame det du har av filmer, serier osv. Kodi kjøres på en enhet, og tar seg av alt der og da. Ikke noe behov for en egen server. Her finner du addon til at du kan tenke deg, så du kan da se nrk, youtube, filmer, serier og selvsagt smoothstream. Om du ikke har en egnet enhet som kan kjøre som server vil jeg anbefale deg en tvboks til rundt 340 kroner som du legger inn kodi på og kobler direkte til tv/projektor. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 22. august 2016 Rapporter Del Skrevet 22. august 2016 Med Plex kan du benytte "hva som helst" som en klient, f.eks. en Smart TV fra Samsung. Ikke behov for en mediaboks, PS3/4 eller XBO Lenke til kommentar
indahla Skrevet 23. august 2016 Rapporter Del Skrevet 23. august 2016 Hvor fant dere sendeskjema for SS? Tenker spesielt på Liverpool-kampen idag. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 23. august 2016 Rapporter Del Skrevet 23. august 2016 Under Schedule. Ikke veldig oversiktlig, men kanal 113 er kanalen. Eller 42, 43. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. august 2016 Rapporter Del Skrevet 24. august 2016 Bare å sortere på "world football". Det gir iallfall bedre oversikt enn å se igjen en lang liste Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 24. august 2016 Rapporter Del Skrevet 24. august 2016 De kunne godt hatt en bedre løsning for epg, men det gjør nå nytten slik det er nå også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå