Jump to content
Sign in to follow this  
Øystein.F.

Kojima vil gjenskape Metal Gear Solid

Recommended Posts

Snusar etter studio som kan lage nyversjon i Fox Engine.

[url=http://www.gamer.no/artikler/148352/kojima-vil-gjenskape-metal-gear-solid/]Les hele saken[/url]

Visste at han hadde en plan for David Hayter.

Desverre er det ikke deres studio så blir sikkert dårlig. Edited by Realzi

Hva med en nytolkning av de første Metal Gear spilla istedenfor? Hadde vært interesant å sett mer av Solid Snakes yngre år. Men for all del, MGS i fox engine ville nok blitt et kjøp. :)

Det er ikke så lenge siden jeg tok et gjensyn med Metal Gear sagaen og pløye igjennom MG1-MG2 og MGS1-4. MGS1 og 3 må jeg si er de beste i serien, så en remake av 1eren ville absolutt vært bra.

Forøvrig er MGS4 det mest slitsomme spillet i serien med alt for mye meningsløs pjatt (til og med for MGS å være) og kjedelige boss fights. Ser allikevel frem til det kommende spillet, tror det blir bra.

Enda en remake av MGS bare i 1080p og betraktelig høyere polycount enn twin snakes som i seg selv hadde betraktelig høyere polycount enn originale. Count me in.

Skulle ønske de hadde gidd like mye kjærlighet til silent hill serien og gidd ut en "God" versjon av Silent Hill HD. Har ikke kjøpt selv, men har sedd flere reviews og ser dessverre heller dårlig ut :( synd

Capcom er jo også glad i å gjøre dette så om de sku komme med en 1080p release av Resident Evil REmake hadde jeg heller ikke blidd lei meg. Foresten også mens vi er i gang, kom gjerne med en full remake med next gen grafikk av Resident Evil 2, 3 og Code Veronica. Iallefall 2