Gå til innhold

Hva er det dårligste spillet du virkelig liker?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Muligens litt uforståelig overskrift, men tenkte litt på det da jeg leste den upopulære meningstråden. Vi har jo alle våre favoritter, og dette stemmer ikke alltid helt overens med hva pressen mener. Hvilke titler liker du, som ble mottatt med middels til elendig kritikk?

 

Personlig synes jeg Resident Evil: Code Veronica er et av de beste i serien. Jeg er også veldig glad i Incredible Crisis, og spiller faktisk Kung Fu Rider helt frivillig fra tid til annen. Final Liberation var et av mine favorittstrategispill, men dessverre fungerer det ikke så godt i Windows 7.

 

Hvis du har problemer med spill som ikke fungerer på nyere operativsystemer og på nyere Windows NT-versjoner, da kan du prøve VirtualBox. Man oppretter bare en virtuell maskin og kjører spillet. Best å ha en god maskin, da ytelsen ikke blir like bra som vanlig.

Lenke til kommentar

Jeg koste meg faktisk med Duke Nukem Forever. Betalte til og med for DLC.

Jeg kjøpte den Moon greia.

Duke er faktisk underholdende, om man tillater seg å ikke høre all kritikken ;)

Trodde jeg var den eneste.

 

Henger meg på DNF klubben som jeg også syns var artig, og ganske klassisk fps spill uten mye tenking eller dyp story. Skyt, le av de teite sekvensene og ha det morro! Kjøpte DLC'en også :wee:

Lenke til kommentar

Prison Architect.

 

Fikk mye kritikk, men det kritikerne ikke forstår er at jeg har alltid rett, og alle skal være enig med meg.

 

Elsker prison architect selv. De aller fleste jeg kjenner som har spillet gjør også det(såklart de må like bygging og planlegging da :p).

 

Slik jeg ser det får det dårlig kritikk for kritikerne er mer opptatt av holdningen og temaet istedenfor at gameplayet faktisk er gøy(det funker ikke alltid knall men er jo i alpha for f!)

 

Ellers hadde vel "Hvilke spill fikk 8-10/10 og var egentlig ett 1-3/10 spill?" vært et bedre spørsmål.

Endret av cannibalguppy
Lenke til kommentar

Dark Messiah of Might & Magic. Husker ikke om det var så laber kritikk, men ganske få som har spillt det skjønner jeg. Nydelig kampsystem, flott bruk av hidden items på banene. Banene er like lineære som i half-life, men om du leter litt rundt kan man finne mange nye våpen og rustninger som gir egne bonuser. Når det gjelder kampsystemet, er det et av de beste når det gjelder fysikk. Du føler VIRKELIG at du treffer noen med et tungt sverdslag. Bør testes.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Code Veronica har da aldri vært regnet som dårlig? DC- og PS2-versjonen har henholdsvis 94% og 83% hos Gamerankings.

 

Duke Nukem Forever er et spill jeg også synes er undervurdert. Ikke direkte bra, men helt OK og til tider ganske så morsomt. Varierende brett og med humoren inntakt.

Lenke til kommentar

Dark Messiah of Might & Magic. Husker ikke om det var så laber kritikk, men ganske få som har spillt det skjønner jeg. Nydelig kampsystem, flott bruk av hidden items på banene. Banene er like lineære som i half-life, men om du leter litt rundt kan man finne mange nye våpen og rustninger som gir egne bonuser. Når det gjelder kampsystemet, er det et av de beste når det gjelder fysikk. Du føler VIRKELIG at du treffer noen med et tungt sverdslag. Bør testes.

 

Helt enig. Men da tenkter jeg PC utgaven. For Xbox utgaven var en stor skam.

Endret av Millha
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dark Messiah of Might & Magic. Husker ikke om det var så laber kritikk, men ganske få som har spillt det skjønner jeg. Nydelig kampsystem, flott bruk av hidden items på banene. Banene er like lineære som i half-life, men om du leter litt rundt kan man finne mange nye våpen og rustninger som gir egne bonuser. Når det gjelder kampsystemet, er det et av de beste når det gjelder fysikk. Du føler VIRKELIG at du treffer noen med et tungt sverdslag. Bør testes.

 

Ja var lite som var mer episk enn når du sloss mot 3-4 orker og klarte å føre et slag over i et annet og brutalt slakte dem :p elsket kampsystemet der

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Helt enig. Men da tenkter jeg PC utgaven. For Xbox utgaven var en stor skam.

Klart. PC utgaven er den eneste dugelige. Elsket også å bruke alle fellene :D Mener å huske jeg også var meget imponert over at de falt i physics, men reiste seg opp igjen om de ikke døde. The glory of technological advances!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...