Gå til innhold

Følg Xbox One-avsløringene fra klokka 19


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis noen hadde trøbbel med Stream eller Coveritlive, så ble dette fikset for fem-ti minutter siden. :-)

 

 

Hvordan kan 10am bli 18.30? Tidssoner er jo delt opp i timer, ikke halvtimer...?

 

Deler av Canada har UTC-3:30, Iran har UTC+3:30, Afghanistan har UTC+4:30, og en liten haug andre land har halvtimer i UTC-avvik. Det som derimot er enda mer spennende er Nepal, deler av Australia og Chathamøyene, som har :45-avvik (5:45, 08:45 og 12:45)

Lenke til kommentar

Ser ikke hva som er så ground braking med de nye Xbox One spillene. Vet ikke helt hva annet enn bedre grafikk jeg forventet heller. Det er jo kun selvsagte ting som kommer frem i spillene. Det som automatisk kommer når man får med RAM og regnekraft. Er ikke veldig imponert her jeg sitter. Får vente å se hva Sony klarer å komme med da.

 

Prisen er jo også helt outrageous. Man får jo en komplett PC til samme prisen som takler spill bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

$499 er ikke så ille når man tenker tilbake hva 360 og PS3 kostet når de kom ut.

PS3 tror jeg kostet over 5000kr når den kom ut, husker ikke helt hva 360 kostet.

 

499€ i Europa. Noe som er helt hinsides idiotisk og ekstremt brukerfiendtlig. Her merker man med en gang at de ikke liker eller har lyst på det europeiske markedet. Vi må betale 60$ mer for konsollen her i europa. Noe som tilsvarer et spill ekstra. Pris blir jo da 5000 kroner i Norge.

Lenke til kommentar

"Only possible thanks to the advances made by Xbox one" x47 også viser de PC-versjonen av Battlefield 4 (som forøvrig er nesten umulig å skjelne fra BF3). La oss ikke engang nevne at de nok en gang viste singleplayer, som ingen i salen eller som så på streamen egentlig bryr seg om. Likevel klapper de takkskyldigst.

 

Annen fun fact, om Killer Instinct-demonstrasjonen:

"All of these interactions are scripted. I want you guys to know that. It's basically planned awkwardness."

 

Den foreløpige konklusjonen min er at nesten alt som så interessant ut også er tilgjengelig på PC, og den eksklusive statusen til en del av tingene var veldig uklar. Har fremdeles ingen anelse om hva Quantum Break egentlig handler om, så det er vanskelig å være engasjert (vis gameplay, så kan vi snakke). Ryse ser spennende ut, men siden det er Crytek så regner jeg med romerne må slåss mot aliens eller mutanter før det er over.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...