Gå til innhold

Tråden for egne og andres dashcam-videoer


Runar

Anbefalte innlegg

Du burde lese det en gang til

RUNDKJØRINGA har flere felt

Når det er plass til flere biler i bredden, så har rundkjøringen flere felt, uten å ha oppmerket flere felt. Slik som den rundkjøringen taxi'en ikke brydde seg om.

Om du mener at det ikke skal være flere biler i bredden, når rundkjøringen er bygget for det, så håper jeg at du holder deg borte fra rundkjøringer.

 

Hvis du er uenig, så lag en egen tråd om plassering i rundkjøringer.

 

Det blir sånn nå at man verger seg til å legge til nye dashcam-videoen, for å unngå å få flengende kritikk, og lange diskusjoner på 3 sider eller mer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Du burde lese det en gang til

RUNDKJØRINGA har flere felt

Når det er plass til flere biler i bredden, så har rundkjøringen flere felt, uten å ha oppmerket flere felt. Slik som den rundkjøringen taxi'en ikke brydde seg om.

Om du mener at det ikke skal være flere biler i bredden, når rundkjøringen er bygget for det, så håper jeg at du holder deg borte fra rundkjøringer.

 

Hvis du er uenig, så lag en egen tråd om plassering i rundkjøringer.

 

Det blir sånn nå at man verger seg til å legge til nye dashcam-videoen, for å unngå å få flengende kritikk, og lange diskusjoner på 3 sider eller mer.

 

Virker som at vi er enige, men at du ikke skjønner at vi er enige..

Lenke til kommentar

Hm.. Hvem får egentlig skylda i en slik situasjon? Klart, hun kjørte jo uten tvil på han, men kan hun dra kortet om at hun følte seg truet? Damen ser jo eldre ut, og han fyren oppfører seg ikke akkurat normalt... Det at han velger å knuse ruta på bilen hennes etterpå sier vel også sitt, og jeg tror neppe at det bidrar positivt til han sin side av saken.

Lenke til kommentar

Derfor låser jeg alltid dørene på bilen fra innsiden når jeg kjører. Man vet aldri hvilke hjerneskadede folk man kan møte på..

 

Jeg hadde kjørt på han en gang til med vilje også kjørt vekk derfra.... makan til idiot.

 

Dama skulle sikkert bare parkere. Tror nok han hadde tid til å vente 1 minutt til hun hadde fått parkert. Ingen har så dårlig tid.

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Jeg hadde kjørt på han en gang til med vilje også kjørt vekk derfra.... makan til idiot.

Og hadde det vært meg du kjørte på... Tett bytrafikk... Jeg hadde brukket begge albuene dine, så hadde i alle fall JEG visst at du ikke kom til å kjøre bil på en stund. Kjøre på et menneske med vilje... Smart

Lenke til kommentar

Ingen tvil om at damen I bilen skulle parkere, men mopedisten var I kranglehumør og ville også produsere en kul video med hjelmkameraet som han kunne publisere på Youtube.

Damen kjører tildels over I høyre og mopedisten kan enkelt passere. Men det er ikke godt nok for denne rabiate tullingen.   Han plasserer seg helt inn til bilen med bred beinføring og hiver seg på tuta.  Den stakkars damen blir stresset og kjører ytterligere fremover.

 

Det jeg lurer på er hvorfor denne mopedisten ikke makter å reflektere over sin egen dumme og egoistiske oppførsel og velger I ettertid å publisere videoen der han dokumentere hendelsesforløpet.  Regner med at politiet var inne I bildet etter denne hendelsen, skulle likt å visst hvordan utfallet blir.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Regner med at politiet var inne I bildet etter denne hendelsen, skulle likt å visst hvordan utfallet blir.

 

De har i hvert fall vært klar over hendelsen: https://twitter.com/opsenfollo/status/724600278469742592

 

Aaaah, kommentarfelt ass.. https://www.facebook.com/bizarrefeed/videos/1747705335487354/?__mref=message_bubble

Endret av Hotel Papa
Lenke til kommentar

 

Jeg hadde kjørt på han en gang til med vilje også kjørt vekk derfra.... makan til idiot.

Og hadde det vært meg du kjørte på... Tett bytrafikk... Jeg hadde brukket begge albuene dine, så hadde i alle fall JEG visst at du ikke kom til å kjøre bil på en stund. Kjøre på et menneske med vilje... Smart

 

Kanskje litt overdrevent, men han fortjener ikke noe mindre når han selv legger foten udner hjulet på bilen når han fint bare kunne kjørt videre. Og knuse ruta i tillegg, hva om det hadde vært små barn i baksetet?

Lenke til kommentar

En pickupfører med dårlig tid mistet lappen, legger ved video https://www.youtube.com/watch?v=bil05s-l6LM&feature=youtu.be

 

jeg så han fra førersiden dra ut politibeviset, men hvorfor bruker han ikke blålys? er ikke alle sivile politibiler utstyrt med blåe blitzere? mondeoene og passatene jeg har erfart har "alle" hatt det?

Det var sansynlig et vanlig kjøretøy og ingen utrykningskjøretøy.

Kanskje en politimann på vei til/fra jobb?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...