Gå til innhold

Tatt med promille i parkert bil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er også ganske lett for meg å kjøre igjennom politihuset... men kan jo ikke gjøre det da, for det er jo forbudt.

Nå virker det som du har røyka både det ene og det andre.

 

Nei selfølgelig ikke. man kan jo prøve antideprisive legemidler også.

 

Hvorfor måtte du da bringe opp at han bodde trygt hjemme hos moren sin?

Lenke til kommentar

Trenger vi egentlig enda flere rusmidler enn det som allerede er lovlig?

Introduserer ikke et nytt rusmiddel, Cannabis er her. Heller kontrollere det fremfor å la tungt kriminelle sko seg på profitten(Vesentlig mer, men som Metaldude sa: passer seg bedre i en annen tråd- http://www.diskusjon...howtopic=774609).

 

Ja ifølge TS, Nei ifølge alle som ikke er en potet.

Nå bare troller du :)

Endret av Vizla
Lenke til kommentar

Så du mener folk skal få lov til å surre rundt høy på hasj?

Isåfall er det bra du mister lappen.

 

Og ja, alkohol er et farligere dop enn marijuanna, men det er ikke praktisk eller sannsynlig å bytte ut alkohol med den plassen den har i samfunnet. Da ender vi bare opp med marijuanna i tillegg, og er det noe samfunnet ikke trenger, er det mer dophuer.

Du har faktisk svart på ditt eget påfund her. Du selv innrømmer eller sier at alkohol er verre en å røyke wtf¿ du kan ikke si det å fremdeles da ønske at disse såkalte dopphunene blir som det blir, da må du nesten si at du vil ha begge deler ut av samfunnet, eller¿
Lenke til kommentar

Du har faktisk svart på ditt eget påfund her. Du selv innrømmer eller sier at alkohol er verre en å røyke wtf¿ du kan ikke si det å fremdeles da ønske at disse såkalte dopphunene blir som det blir, da må du nesten si at du vil ha begge deler ut av samfunnet, eller¿

 

Er for meg fantastisk at dere fortsatt sliter med å fatte det her. JA, alkohol er mye verre, men det er ikke mulig å fase ut alkohol og bytte til marijuanna. Hvis dere vil kunne sutte på en marijuanna sneip hele dagen, greit, men lovlig trenger det ikke være. Hva skal vi med flere lovlige rusmidler? At kriminelle skor seg på det får være opp til politiet å fikse, de skor seg tross alt kun på andre kriminelle.

 

For min del skulle jeg gjerne hatt marijuanna istedetfor alkohol. Slik er ikke verden, deal with it.

Lenke til kommentar

Er for meg fantastisk at dere fortsatt sliter med å fatte det her. JA, alkohol er mye verre, men det er ikke mulig å fase ut alkohol og bytte til marijuanna. Hvis dere vil kunne sutte på en marijuanna sneip hele dagen, greit, men lovlig trenger det ikke være. Hva skal vi med flere lovlige rusmidler? At kriminelle skor seg på det får være opp til politiet å fikse, de skor seg tross alt kun på andre kriminelle.

 

For min del skulle jeg gjerne hatt marijuanna istedetfor alkohol. Slik er ikke verden, deal with it.

Første¡ hvem har sakt at dem sutter på dette hele dagen¿ det er

det samme som å kalle alle røykere for alkoholikere, det er ikke fakta. Jeg selv er amerikaner her i Norge å ser på dere Normen, ødelegger Deres eget land som kunne vært noe helt annet. Her støtter du faktisk det jeg mener om dere normen, du sier selv at du heller ville hatt weed en alkohol men helst ingen av delene. Jeg må bare spørre: hva hadde du sakt hvis dem, altså staten hadde gjort weed lovelig men alkohol forbudt¿ jeg tror selv mange hadde støttet disse forandringene i samfunnet, men selvfølgelig hadde det vel vært best å fjernet begge deler. Poenget mitt her er at sånne som deg er perfekte folk for kommunistiske land, du vil og mener en ting, men går i mot det du mener fordi staten har satt det sånn. Du må stå fram som et flertall, men selvfølgelig er du sikkert en sofa velger å tror landet går seg selv som mange andre. Nei¡ Amerika er ikke noe bedre men der er det bare spagetti, dere som har de resursene dere trenger, BRUK dem til noe nyttig å bruk ytringsfriheten deres.

Lenke til kommentar

Nå virker det som du har røyka både det ene og det andre.

 

 

 

Hvorfor måtte du da bringe opp at han bodde trygt hjemme hos moren sin?

gjør du det (bor trykt hjemme hos mamma) siden du tar det opp¿ ikke misforstå. Jeg sier ikke dette som noe personelig imot deg. Hittil har du bare kommet med spørsmål, men det det er et jævelig teit spørsmål!
Lenke til kommentar

Hittil har du bare kommet med spørsmål, men det det er et jævelig teit spørsmål!

 

Jeg prøvde å svare deg på denne.

siden du sporer av her skal jeg gjøre det samme.

jeg har aldri sagt at det er greit å kjøre i berusa tilstand¡

hadde du blitt slått til en grønsak av drita gira ungdom, kunne du nok angret på at dem ikke hadde tatt seg en litta en i stede. men så klart, lever du sikkert hjemme hos mamma å har det trykt der uten å faktisk sett eller opplevd den grusomme verdenen her ute; ) går du en tur i byen kan jeg forsikre deg om at det er flere en du tror som er høye uten at du faktisk legger merke til det. men grunnen til at stoffet THC har blitt forbudt i store deler av verdenen er fordi andre land har gjort det forbudt å det har referert til store gangster og mafia virksomheter. der lille Norge tror planten i seg selv fører til dette.

 

Der du sier at Alekpowah sikkert bor hjemme hos sin mor, og at han ikke kan opplevd den grusomme verden der ute. Derfor var mitt spørsmål om det er derfor du røyker hasj. Har du det så jævlig?

Lenke til kommentar

Første¡ hvem har sakt at dem sutter på dette hele dagen¿ det er

det samme som å kalle alle røykere for alkoholikere, det er ikke fakta. Jeg selv er amerikaner her i Norge å ser på dere Normen, ødelegger Deres eget land som kunne vært noe helt annet. Her støtter du faktisk det jeg mener om dere normen, du sier selv at du heller ville hatt weed en alkohol men helst ingen av delene. Jeg må bare spørre: hva hadde du sakt hvis dem, altså staten hadde gjort weed lovelig men alkohol forbudt¿ jeg tror selv mange hadde støttet disse forandringene i samfunnet, men selvfølgelig hadde det vel vært best å fjernet begge deler. Poenget mitt her er at sånne som deg er perfekte folk for kommunistiske land, du vil og mener en ting, men går i mot det du mener fordi staten har satt det sånn. Du må stå fram som et flertall, men selvfølgelig er du sikkert en sofa velger å tror landet går seg selv som mange andre. Nei¡ Amerika er ikke noe bedre men der er det bare spagetti, dere som har de resursene dere trenger, BRUK dem til noe nyttig å bruk ytringsfriheten deres.

 

Hadde alt vært lovlig hadde vi ikke hatt noe samfunn å ta vare på, så den argumentasjonen der er jo relativt idiotisk. At lover tilsvarer kommunisme er jo helt på jordet.

Grunnen til at jeg ikke tror det vil fungere å gjøre alkohol ulovlig, og marijuanna lovlig er rett og slett fordi alkohol er for vanlig, ikke bare i Norge, men i hele verden. Det vil ikke fungere. Marijuanna derimot er det fortsatt mulig å hindre, er alltid noen som skal ha det inn likevell, men er det nødvendig spør jeg?

 

Hvilken argumentasjon kan du gi for at det skal være nødvendig? At det er godt/gøy? Klarer du ikke leve uten? for det er ingen andre goder det gir til samfunnet.

Lenke til kommentar

Alkohol vil være nærmast umogleg å forby. Ikkje berre er alkohol eit svært vanlig rusmiddel som mange har eit forhold til, men alkohol er også kultur.

Alkohol har blitt så mykje meir enn berre eit rusmiddel, berre sjå på alle variasjonane som blir laga av vin for å få fram forskjellige smaker som folk liker.

 

Dersom alle som drakk alkohol hadde gjort det for å få rusen, med andre ord at den einaste alkoholen som folk brukte var rein sprit og ingen ville ha øl og vin så ville ein nok lettare kunne gjort sprit ulovleg og marijuana lovleg.

 

Nå har eg ikkje så så mykje greie på marijuana, men etter som eg har forstått så er det ikkje mykje fokus på å lage marijuana tobakk som er vellsmakande. Det viktigaste målet er vell å dyrke fram ei plante med høgast mulig THC innhold for å få ein betre rus?

Lenke til kommentar

Hvilken argumentasjon kan du gi for at det skal være nødvendig? At det er godt/gøy? Klarer du ikke leve uten? for det er ingen andre goder det gir til samfunnet.

Du hadde hatt godt av å diskutere litt i relevant topic med folk som faktisk vet, fremfor denne personen som bare sklir dypere og dypere ned i et stereotypisk hull. Linken har du :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...