Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som xbom eier blir jeg ofte satt ut av hva den fyren lirker ut av seg. Vi xbone eier har Colin og PS4 eiere har Alf Johansen på pressfire.no.

 

Kjenner ikke til Alf Johansen, men han må da inderlig ha bedre argumenter for PS4 enn det Colin har for Xbox One? "Xbox One er best på alle punkter", "Xbox One har best online" osv. holder ikke akkurat mål i en saklig diskusjon. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

begge tjeneste har nedetid, sånn er det bare. men er det virkelig nødvendig å diskutere hvilke dager en gitt tjeneste er nede?

det er rimelig allmennvite hvilken tjeneste som trekker det lengste strået.

 

når det kommer til maskinene så er det noe som bryr seg om tall og andre hva man faktisk får

Lenke til kommentar

 

 

 

Så det du sier er at alle med Xbox One har dårlig nettverk på de nøyaktig samme tidspunktene?

 

Jeg har Xbox One og har ikke opplevd noe nedegang i det siste... til og med når jeg leser her på forumet at folk har problemer kan jeg logge inn på XBL uten noen problemer overhodet... så jeg tror folk overdriver for at det skal se verre ut enn det er. Sist gang jeg hadde problemer var nevnte dag forrige jul, ellers enn det har jeg ikke hatt problemer. Og jeg er online på Xboxen så og si hver dag. Så kan man trekke den konklusjonen man vil. Kanskje jeg bare har colinflaks?

Endret av The Doctor
Sitatpyramide
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser ut til at Fallout 4 til Playstation 4 er utsolgt på Elkjøp.no, mens Xbox One har 100+ igjen. Sier litt om hvor populær PS4 er i forhold per i dag.

Men fremkommer det hvor mange eksemplarer som ble tatt inn til lageret til hver av konsollene? Tok de inn 50 til ps4 og 150 til x1 så har de teoretisk sett solgt like mange til hver av konsollene. Men jeg ser hvor du vil hen og det er vel ingen hemmelighet at med dobbelt så mange konsoller solgt så er kundegrunnlaget større. I teorien.

Lenke til kommentar

 

Xbox One kommer veldig dårlig ut i Call of Duty: Black Ops 3.

 

 

Oh nei!. Og jeg som har spilt det en god del i helga og kost meg på Xbox one og tenkt at dette var et bra spill. Det er jo selvbedrag på øverste hylle.

 

 

Ikke selvbedrag. Koste meg med spill på PS3 i sin tid selv om stort sett 360 var den bedre versjonen i sånne sammenligninger. Er spillet bra så koser man seg uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...