Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

MS kastet bort muligheten sin med den skuffende lanseringen og de dårlige konseptene de ville lansere. Når man går så langt fra "gamingkonsoll" så ber dem om det selv. Sony tjente nok godt på den tabben. Folk stemmer med bankkontoen, og Sony ga den beste dealen.

Sony lærte seg til slutt å høre etter på hva utviklerene ville ha og det har de fått godt igjen for nå.

Endret av vidor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nja...det er litt mer til det en som så.

 

Når en konsoll selger mer en konkurrenten så er sjansen større for flere spill til systemet. Noe vi ser allerede ved at det kommer flere spill til PS4. Eller at dem kommer først til PS4 og senere om overhode til XBO. Flere maskiner i sirkulasjon får flere utviklere til å satse da salgs potensialet deres øker.

 

Så for PS4 eiere så er dette gode nyheter. Det kan også resultere i flere eksklusive spill og nye IP'er til systemet.  

Kan nok stemme det, men på den andre siden så virker det som Microsoft og Xbox har bladd opp mer penger for å sikre seg ekslusiver (blant annet tids-bestemte) enn Sony. Kan vel ha noe med økonomi å gjøre i firmaet og ikke bare konsoll-delen (uten at jeg vet hvordan Sony eller MS har det ellers i firmaet).

Lenke til kommentar

Ikke overaskende at Sony leder med tanke på hvordan lanseringen av Xbox One endte på E3. 

For min del liker jeg at Microsoft går som #2 da det virkelig motiverer dem til å gi en god opplevelse til kundene. Har aldri opplevd et selskap som fokuserer såpass på tilbakemeldinger og kundekontakt på samme nivå som Microsoft. Noen gode eksempler er http://xbox.uservoice.comog /r/XboxOne. Kommer nok aldri til å gå tilbake til Playstation da jeg følte at PS3 manglet en del samt godt med PSN nedetid. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Man kan ikke sammenligne ps3 og 4 da de er i 2 helt forskjellige solsystemer når det kommer til bruk, ytelse og ikke minst kontroll ergonomi! Der ms tok noen få museskritt tok sony på seg syv mils støvlene og har laget det som er til nå den beste ds kontrollen.

Lenke til kommentar

Ja når jeg en sjelden gang orker å spille på PC er det fortsatt den kablede 360 kontrollen som fulgte Arcade pakken i 2006 som gjelder :p Da slipper man i tillegg den batteripakken som stikker ut under, forløvrig også ett punkt hvor One kontrollen er forbedret når sant skal sies.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...