Gå til innhold

ImSoAsian: Asiateren prøver på nytt. <3


Anbefalte innlegg

Etter svært nøye observasjoner har jeg kommet til den konklusjon om at trolling+ vennesøking er en særdeles dårlig kombinasjon. Det virker nesten som om jeg ikke ble tatt serriøst, ettersom innboksen min viste "tom" etter titalls forsøk på å legge fra meg spor her og der, på søken etter nye venner.

Derfor skal jeg starte på blanke ark, og introdusere meg selv som den jeg er!

Here goes...

Jeg er ei 18 år gammel jente fra Vestfold, som nettopp har smakt min siste dråpe av alkohol, nå som russetiden er over sad.png

Pleide å være en aktiv bruker på KG(Kvinneguiden), men idag bestemte jeg meg for å konvertere til diskusjon.no, fordi jeg ikke lenger orker bitre, gamle, hatefulle drittkjer... ehrm, kvinner.

Fikk en kompis herfra tidligere da, og har inntrykket av at det florerer av yngre mennesker med større aspekter av fritidsinteresser og lignende her,
har jeg rett? smile.png

Isåfall ser jeg frem til å bruke 1/10 av livet mitt på dette trivelige forumet, blir spennende å se hvor lenge jeg holder ut før jeg konverterer tilbake til Kvinneguiden(duh, skjer ikke).

Hilsen Asiateren new_woot.gif

[Nudelpus: Herregud, så flaut. Kan noen please slette denne tråden? :p ]

Endret av Nudelpus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er skriftlig ja :( har R2 og jeg kom jo selvfølgelig opp i det :( og jeg var den eneste i yndligsfaget mitt (IT2) som ikke kom opp i det.

 

Den er kjip.... :( *patpat*

 

Hva er IT2, btw? Skal du bli noe hardcore shiet eller, siden du har så hardcore fag? :O

 

Glem det, jeg vet hva det er. Datagreier.

Lenke til kommentar

Den er kjip.... :( *patpat*

 

Hva er IT2, btw? Skal du bli noe hardcore shiet eller, siden du har så hardcore fag? :O

 

Glem det, jeg vet hva det er. Datagreier.

skal bli noe hardcore-greier ja :p men it2 er chill level: MAX :p det er den eneste timen der læreren må mase på elevene om at det er friminutt :p og i den siste timen på året så er det LAN :p i desember spilte vi unreal-tournement og i juni er det trackmania :p
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...