Gå til innhold

ImSoAsian: Asiateren prøver på nytt. <3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

wait wtf, nårtid ble vi venner ??

 

MAGIC!

 

I am out of here!

Yes, YES, dis is magic!

 

Or a curse. If you like. :evil:

 

 

 

Velkommen :-)

 

Gammel KG-kjerring her også. Må innrømme at jeg titter inn innimellom der. Interessant lesing :-)

 

Takkar.

 

Lol, jeg har ikke vært der siden jeg "flyttet ut", takk og lov.

Hva forno interessant er det det finnes der nå da, link? :D

 

Det her kan kanskje bli tråden for "gamle KG-kjenninger"? :p

Meh, jeg vet ikke hvem hun er o.O

 

Hvordan oppfatter dere menneskene på de forskjellige forumene?

 

Vet du, jeg og blondie har faktisk snakket mye om dette, hvor VANVITTIG stor forskjell miljøet er her i forhold til KG! Dog vi får bedre svar når vi spør om jenteting der da, men det er en annen sak :mrgreen:

 

Vurderte å lage en tråd til hyllest for alle de awesome brukerne her til og med XD

 

Hvordan tar jeg vekk dobbelpost? o.O

Endret av hernil
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Du kan ikke slette dine innlegg eller å gjøre de "skjult" fordi funksjonen er avslått på Admin CP. Dette er kontrollpanelet til forumet. Under kan du se hvordan Admin CP ser ut med IP.Board skin;

 

post-217402-0-01922700-1369308954_thumb.jpg

Du kan velge samme skin ved å trykke på "Endre forumutseende" nede til venstre på skjermen, da kan du velge mellom forskjellige skin.

 

post-217402-0-37983100-1369309053_thumb.jpg

Her kan du se at administrator har en "rød knapp" som han kan trykke på så slettes du umiddelbart. De har full kontroll over alle meldingene dine, innleggene, kategoriene, epost, rettigheter, pluss statistikker.

 

Forumet kjører IPB versjon 3,2 og det er den samme versjonen som jeg testet for en stund siden som du ser i bildene, men "gule administratorer" (teknisk) har lagt til små script og slikt til programvaren, men ut over det så er endringene få.

 

Passord blir ikke lagret synlig i databasen.

 

Edit: oppdatert.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

hei på deg asiateren :) er det mulig få se noen bilder ?? frekke eller ikke. blir glad av ansiktsbilder og jeg :) gjerne send en koselig pm om du vil du kan få mobilnummeret også om du vil :) så kan vi jo snakkes

 

jeg hører fra deg :) :) ?

 

Jeg tror at jeg fant grunnen til at ingen damer vil ha deg. Og den er ikke høyden din.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Nudelpus, du er renamet ImSoAsian om jeg skjønner dette rett?

Naturligvis.

 

Det er bare til å bruke brukerverktøyet og sjekke navnehistorikk. På akkurat samme måte som du opprinnelig het "Dj Evelen" frem til 24. juni 2012, 13:58.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...