Gå til innhold

Ny konseptvideo viser iOS 7 med en touch av Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

lol. Eplet kopierer som vanlig.

 

Forstår du ikke at dette var en konseptvideo laget utenforbi Apple sine kontorer ?

 

Jeg er mer en klar til å få en oppdatering til iOS. Det er litt traust, det er litt kjedelig, og noen direkte forferdelige design her og der. Men det funker, det er kjapt og dønn stabilt i det minste.

 

Men jeg er spent på hva Ive kan få til her. Nå blir jeg nesten kvalm av å se han i hver bidige video som har noe med Apple produktene å gjøre, men det får så være. Design er noe den fyren kan!

Endret av Mala
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvor perfekt / ikke perfekt iOS har nødvendigvis ikke noe med det å gjøre. Vi lever i en verden hvor ting er i så stor forandring, spesielt på teknologifronten at folk ser nye og spennende ting hver dag, og folk er mer villig enn noengang virker det som å bytte ut ting de generelt er godt fornøyd med og som i utgangspunktet fungerer bra bare fordi de ønsker noe nytt og spennende.

 

Det er vell mye av situasjonen som iOS befinner seg i, de har mange trofaste og lojale brukere, mange brukere som er strålende fornøyd med hvordan det fungerer og har fungert siden start og ønsker seg ikke noe annet. Mange brukere er også av den kategorien brukere som rett og slett ikke gidder å sette seg inn i nye systemer og setter stor pris på at Apple holder iOS der det har vært så det er enkelt å forholde seg til.

 

 

Situasjonen er vell den at Apple ønsker å ha en stor markedsandel når det kommer til mobil og nettbrett, og det er klart om de holder seg til det samme gamle, men trygge og sikre systemet så vil en stor andel av brukerne som higer etter noe nytt og spennende fra tid til annen gå over til andre plattformer om iOS er aldri så solid, om de har vært aldri så fornøyde så langt.

 

 

Her går det en hårfin balanse mellom det å ikke forandre for mye på et system som i utgangspunktet er bunnsolid og veldig populært, og samtidig holde det friskt og nytt.

 

Jeg for min del håper Apple leker seg litt med brukergrensesnittet, eksperimenterer litt men at de fortsetter å holde det harde og nøye fokuset på god og tett optimalisering, at system forblir like strømlinjeformet og logisk bygget opp som det er per i dag. En av de store fordelene jeg ser med iOS er måten Apple tvinger utviklere til å holde seg til en gitt formel når de utvikler applikasjoner, så kan du å navigere i en av dem så kan du stort sett det å navigere i alle, det er det samme som Microsoft nå gjør med Windows Phone 8 og ser ut til å gjøre med Windows 8 og Windows RT, bygger relasjoner i systemene så de er utrolig enkle og effektive å ta i bruk, her føler jeg Android går i mye mer "rykk og napp".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...