Gå til innhold

Syntes dere om hjemmesiden min?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grei meny, litt stor tho..

Veldig mye luft rundt bildet på innholdssiden. Ble mye unødvendig scrolling her jeg sitter (800*600).

Times New Roman = :x

Linkene ble veldig "standard", altså blå med underline og lilla med underline. Blir veldig kjedelig :roll:

Jeg liker ikke frames, men det får bli opp til deg

Mouseover på forum-linken er litt annerledes enn de andre, skal det være sånn?

Lenke til kommentar

Takker for svar, ja det med mouseoveren akkurat på forum delen er litt rart. Det jeg har gjort med menyen er å lage hver enkelt knapp i photoshop en med og en uten bakgrunn, slik at når man holder musen over den kommer knappen med bakgrunn fram.

Jeg satt å vurderte det der med hvilken oppløsning jeg skulle ta hensyn til og fant ut at jeg ga skit i 800*600. Er det virkelig slik at det finnes mange som har en slik oppløsning enda? Skal prøve å finne en bedre skin til forumet og gjesteboken. Skal også endre litt på linkene etterhvert, men til å være noe som jeg slengte sammen i helgen syntes jeg det ble ganske bra :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg vet det, men hvis man feks skal printe ut noe fra siden vil bakgrunnen du skriver ut være den fergne også, og da bruker man unødvendig mye blekk. Eller finnes det en måte å komme unna dette på?
Tror ikke bakgrunnen blir med uansett... Har alltid trodd det iallfall. Gjelder iallfall hvis det er bakgrunnsbilder, og iallfall på printeren vi har på skolen (Hp Laserjet eller noe sånt).
Lenke til kommentar
Jeg vet det, men hvis man feks skal printe ut noe fra siden vil bakgrunnen du skriver ut være den fergne også, og da bruker man unødvendig mye blekk. Eller finnes det en måte å komme unna dette på?
Tror ikke bakgrunnen blir med uansett... Har alltid trodd det iallfall. Gjelder iallfall hvis det er bakgrunnsbilder, og iallfall på printeren vi har på skolen (Hp Laserjet eller noe sånt).

Dette er noe du kan velge under avanserte alternativer (i IE 6.0): 'Skriv ut bilder og bakgrunn' eller noe slikt. Dette er standard av.

Lenke til kommentar

likte siden slik den var jeg. Faktisk meget bra side. Oversiktlig. Få farger, som gjør siden behagelig å se på, dessuten er fargevalget imponerende bra. Videre syns jeg designmessig er rått med hvit bakgrunn. Det gjør at kontrasten mellom bakgrunn å det du skal se på blir større og derfor kommer det du egentlig vil se på mere frem. (håper den setningen ble forstålig). Må si at menybaren er meget stilig.

 

Jobber med it og har sett tusen på tusen av sider, men din tilhører det skiktet jeg syns er meget bra.

Jeg legger merke tl gode sider når jeg ser de. www.odfjell.no denne er faktisk meget bra, og din side har mange gode fellestrekk her.

 

Skulle det være en ting jeg ikke er helt fornøyd med så er det fontvalget som er på toppen av bilde i startsiden. Du kunne også lagt opp biledsiden litt mer spennende.

 

Men allikevel; en terningkast 6 side. Gratulerer ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...