Gå til innhold

Den offisielle Padfone infinity - tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen av dere som bruker google talk/hangout og som opplever problemer etter oppgradering til siste versjon av Hangout?

 

Jeg opplever problemer med at jeg ikke får noen varsler oppe i statuslinjen og jeg får heller ikke inn nye meldinger i en pågående samtale som jeg har fremme på skjermen. Jeg må logge ut av hangout og inn igjen for at samtalen skal synkroniseres. Da kommer de siste meldingene frem.

 

Etter å ha avinstallert oppgradering til hangout slik at jeg er tilbake på Google Talk versjon 4.1.2-610838 som fulgte med mobilen fungerer alt som det skal igjen men straks jeg oppgraderer Hangout er problemene tilbake igjen.

Lenke til kommentar

Fikk min Padfone Infinity i går. Fikk bare tak i 32 GB modellen desverre, men den gjør vel jobben sin den også. Har vinglet mellom HTC noe og s4 den siste tiden, men det er HTC one, som har trukket det lengste strået , grunnet meget bra lyd i høytalerne og headphones. Etter og ha brukt Padfone Infinity i en dag må jeg si meg meget misfornøyd med høytaleren på tlf. Hører knapt at det kommer meldinger og at det ringer. lyden i hodettlf blir også veldig lav, men ok lyd. Blir vel og gå tilbake til One, da jeg bruker mobben mye til musikk

Lenke til kommentar

Jeg er enig i at lyden er ok men lav ved avspilling av musikk, alarmer eller ringelyder og det gjelder både mobilen og brettet, noe som er litt rart siden lyden er høy nok når man f.eks velger høytalende telefonsamtale.

 

Er lyden så dårlig?vurderer og kjøpe denne med gidder ikke om lyden er så lav som noen skriver her.håper på svar fra de andre som har denne.Er ikke noe feil med den dere har som har så lav lyd?har sett flere tester på youyube og ingen sier noe om lav lyd.

Lenke til kommentar

Er lyden så dårlig?vurderer og kjøpe denne med gidder ikke om lyden er så lav som noen skriver her.håper på svar fra de andre som har denne.Er ikke noe feil med den dere har som har så lav lyd?har sett flere tester på youyube og ingen sier noe om lav lyd.

 

Har ikke opplevd dette i det hele tatt.

 

Har tiloged testet dette

 

Kommer fra S4 og volumet er ikke noe dårligere i Infinityen.

Lenke til kommentar

Har hatt denne en stund nå og har merket at oppe ved vesntre hjrøne så knirker det en del om man trykker på rammen/glasset. Noen andre som har samme "problem"?

 

I tillegg så sitter ikke telefonen helt støpt når den er dokket i brettet. Leste at det er litt ulikt fra bundle til bundle. Ikke noen problem i det hele tatt men telefonen beveger seg litt ut og inn hvis jeg trykker telefonen mot padden.

 

Fra Engadget:

 

However, we couldn't help but notice a light rattle when we gently shook our docked Infinity module. Not that we've managed to shake the Infinity out of the tablet (seriously, we actually tried really hard), but we definitely never encountered such a nuisance with the PadFone 2.

We brought the offending mass-production devices to ASUS' office and tried our phone with another PadFone Station. The result? A lighter rattle this time, but finally we came across an engineering sample module that kept the phone very still, ironically enough. Upon close inspection, it appears that this sample's docking bay had a slightly thicker padding than our two previous modules. There's clearly a problem with the consistency of build quality, but if anything, the light rattle would only be slightly annoying to some, rather than having the potential to cause any damage.

Endret av Mobilguiden666
Lenke til kommentar

Merkelig det der med lyden fra tlf.Jeg hører den knapt når den ringer og ser på Youtube o.l,med lyden på full guffe.langt dårligere en s4 er min erfaring.Min tlf sitter heller ikke 100% støpt i docken den heller,men tror det er limeffekt,da jeg hadde padfone2 som satt støpt,så blei det faktisk riper i skjermen

Lenke til kommentar

Opplevde mitt første bug idag. Headset ville ikke gi eller sende lyd under samtale.

Reboot fixet problemet.

 

Merkelig det der med lyden fra tlf.

 

Er det kun med telefonen du hører den dårlig? Jeg bruker kun docken til YT og den synes jeg har OK lyd.

Ved ringing er telefonen noe lav.

Lenke til kommentar
Merkelig det der med lyden fra tlf.Jeg hører den knapt når den ringer og ser på Youtube o.l,med lyden på full guffe.langt dårligere en s4 er min erfaring.Min tlf sitter heller ikke 100% støpt i docken den heller,men tror det er limeffekt,da jeg hadde padfone2 som satt støpt,så blei det faktisk riper i skjermen

De fleste ganger er lydnivået på nettbrettet er ok men andre ganger kan det være lavt. I går opplevde jeg en gang at lydnivået var veldig lavt etter å ha restartet mobilen mens den var i brettet. Etter å ha tatt mobilen ut og inn av brettet ble lydnivået normalt igjen.

 

Når mobilen står i brettet opplever jeg det som at volumet blir høyere dersom man velger et av lydprogrammene på audio wizard, f.eks musikk eller tale. Når jeg har headsettet i mobilen opplever jeg det som motsatt, at lyden blir høyere i headsettet dersom jeg velger Off i audio wizard.

 

Volumet på telefonen som høyttalende opplever jeg som noe lavere enn på Galaxy S2 som jeg brukte før.

 

Det virker som om padfone oppfører seg forskjellig avhengig av om den startes opp i brettmodus eller som mobil. Et eksempel på dette er appen til yr.no på Google Play. Startes mobilen opp som et brett får man lastet ned en versjon av appen som bare vil kjøre i brettmodus. Startes mobilen opp som en mobiltelefon laster den ned en versjon av yr-appen som virker både i tlf og nettbrettmodus.

Lenke til kommentar

Da har jeg fått mitt eksemplar! Gleden var stor helt til at jeg fant ut at jeg ikke fikk til å parre mobilen med paden. Vet ikke helt hva som gjør dette men noen ganger når jeg setter inn mobilen så blinker det oransje lyset på paden og ingenting skjer. Andre ganger så vibrerer mobilen et par ganger så starter paden. Men så kommer det opp at det er en oppdatering som må lastes ned og så låser den seg.

 

Forslag til fix? :p

Lenke til kommentar

Fikk min Padfone for ei veka sidan, har dei siste dagane vore plaga med at den heng seg når eg er inne i bildemappa. Når eg opnar mappa, opnar telefonen bildene sjølv, panorerer og blar i bildene - heilt utan kontroll og system. Det går fort, meir eller mindre håplaust å klikk retur for å kom ut av bildevisninga.

Har fabrikkgjenoppretta, da var telefonen god i ca eit døgn før den starta opp med same tullet. Hjelper ikkje å restart mobilen, og det er kunn når eg viser bilde på mobilen - i dockingen er alt normalt.

Har kalibrert skjermsensitivitet, vart litt betre ei kort stund...

 

Tips? Programvare, hardware?

Lenke til kommentar

Fikk min Padfone for ei veka sidan, har dei siste dagane vore plaga med at den heng seg når eg er inne i bildemappa. Når eg opnar mappa, opnar telefonen bildene sjølv, panorerer og blar i bildene - heilt utan kontroll og system. Det går fort, meir eller mindre håplaust å klikk retur for å kom ut av bildevisninga.

Har fabrikkgjenoppretta, da var telefonen god i ca eit døgn før den starta opp med same tullet. Hjelper ikkje å restart mobilen, og det er kunn når eg viser bilde på mobilen - i dockingen er alt normalt.

Har kalibrert skjermsensitivitet, vart litt betre ei kort stund...

 

Tips? Programvare, hardware?

 

Mobilen er oppdatert automatisk, og no har eg oppdatert den på nytt etter anvisninga tidlegare i tråden... ingen forskjell...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...