Gå til innhold

Den offisielle Padfone infinity - tråden


Anbefalte innlegg

Ikke fått OTA jeg heller.

 

 

Når det gjelder prisen så er vel ikke telefonen med 64 GB i salg enda. UKJENT på lagerstatusene.

 

Når det gjelder prisingen for nettbrettet OG Inifinity med 64 så er den faktisk billig.

 

Dersom man kjøper ett Acer nettbrett til 999,- og en Sanmsung S3 til 3590,- så vil du komme billigere ut men her må vi sammenligne epler med epler.

 

Ett godt poeng er at iPhone 5 64 GB koster nesten mer alene ( + - 7000 )

 

Det beste er at nettbrettet et ett av de med best skjerm på markedet og med det innebygde batteriet så lades telefonen i tillegg.

 

Som telefon er den like rå, om ikke råere, en Samsung S4. Den oppleves iallefall som raskere ( Ja, jeg har gått fra S4 til Infinity )

 

S4 kostet 5190,- når den kom og HTC ONE kostet 5390,- når den kom.

Dersom man tenker at Infinity burde ligge i prisklassen til HTC ONE ( Burde være dyrere grunnet 64 GB mot 32 ) så betaler man bare 1400,- for nettbrettet. Det er mye billigere en iPad 2 med sine 1024 x 768 oppløsning.

 

Asus nettbrett har 1920 x 1200 og en IPS skjerm som er lyssterk og en innsynsvinkel som er uslåelig.

 

 

For å oppsummere så er Asus PadFone Infinity 64 GB m/ Nettbrett til 6800,- billig!

 

Og forresten så koster den BILLIGSTE iPhone 5 på Finn.no, 5000,-. Den er snart 1 år gammel. I rest my case....

Endret av Mobilguiden666
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt enig med det Mobilguiden666 skriver:

 

For å oppsummere så er Asus PadFone Infinity 64 GB m/ Nettbrett til 6800,- billig

 

Jeg hadde også Galaxy s4, den var veldig bra på mange måter, men for meg var den for dårlig ute, skjermen var ikke lyssterk nok, hadde tatt noen bilder ute i sola og klarte rett og slett nesten ikke å se bildene før jeg kom hjem, da hadde jeg lysstyrke på fullt og noen triks i innstillingene som jeg ikke husker hva var.

Og så hadde jeg den plastikk følesen, men på alle andre områder var den særdeles bra.

Endret av lalala
Lenke til kommentar

Til dere som har fått oppdateringen, fikk dere den over OTA eller lastet dere den ned manuelt?

Har ikke fått noen oppdatering her over OTA

Firmware lastet jeg ned manuelt og installerte siden jeg ikke fikk den OTA og ikke var helt fornøyd med bildene jeg fikk fra kameraet. Det ser ut som om kameraet tar bedre bilder nå :)

Lenke til kommentar

Firmware lastet jeg ned manuelt og installerte siden jeg ikke fikk den OTA og ikke var helt fornøyd med bildene jeg fikk fra kameraet. Det ser ut som om kameraet tar bedre bilder nå :)

Ble litt gira selv nå.

Var de denne linken du brukte? :)

 

Jeg har WW_Padfone-10.6.8.12-0

Litt usikker på hvilken jeg bør laste ned.

Endret av loffeleif
Lenke til kommentar

Ikke fått testet kameraet skikkelig enda.

 

S4 var og ER en meget bra telefon. Kameraet fikk jeg testet under ferie i Tyrkia og bildene blir bra.Man blir dog litt lurt av AMOLED skjermen som overdriver fargene så bildene er best på skjermen :-)

 

Har sverget til AMOLED men Infinityen sin IPS er faktisk like bra. Det hadde jeg aldri trodd så det var en overraskelse.

 

Hadde de slanket Infinityen til f. eks 6,9 mm, samt laget en smalere og tynnere ramme rundt displayet så tror jeg faktisk den ville vært "den perfekte telefonen ".

Lenke til kommentar

Ikke fått testet kameraet skikkelig enda.

 

S4 var og ER en meget bra telefon. Kameraet fikk jeg testet under ferie i Tyrkia og bildene blir bra.Man blir dog litt lurt av AMOLED skjermen som overdriver fargene så bildene er best på skjermen :-)

 

Har sverget til AMOLED men Infinityen sin IPS er faktisk like bra. Det hadde jeg aldri trodd så det var en overraskelse.

 

Hadde de slanket Infinityen til f. eks 6,9 mm, samt laget en smalere og tynnere ramme rundt displayet så tror jeg faktisk den ville vært "den perfekte telefonen ".

 

6.9 mm? Jeg liker ikke utviklingen. Jeg kommer til å bryte av mobilen om de blir så tynne...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er WW som sier noe om hva du skal laste ned. Siden du har en WW_Padfone må du laste ned den som heter PadFone Infinity Firmware: V10.6.9.26 Only for WW SKU.

Pakk ut zip-filen på maskinen din. Inne i zip-filen finner du en ny zip-fil. Denne kopieres over til toppen av katalogstrukturen på mobilen og så er det bare å vente til det dukker opp en varseltrekant i statuslinjen og starte oppgraderingen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Docken fungerer tilsynelatende greit hos meg. Det eneste jeg merker med den er at GPS fungerer dårlig dersom jeg starter et program som krever GPS etter at mobilen er i dokken. Starter jeg programmet før jeg setter den i dokken ser det ut til å gå bedre.

 

Jeg har ikke fått testet dokken etter at jeg oppgraderte FW.

Lenke til kommentar

Ikke fått testet kameraet skikkelig enda.

 

S4 var og ER en meget bra telefon. Kameraet fikk jeg testet under ferie i Tyrkia og bildene blir bra.Man blir dog litt lurt av AMOLED skjermen som overdriver fargene så bildene er best på skjermen :-)

 

Har sverget til AMOLED men Infinityen sin IPS er faktisk like bra. Det hadde jeg aldri trodd så det var en overraskelse.

 

Hadde de slanket Infinityen til f. eks 6,9 mm, samt laget en smalere og tynnere ramme rundt displayet så tror jeg faktisk den ville vært "den perfekte telefonen ".

Jeg har hatt MANGE telefoner. Ikke så mange som deg sikkert.

Men jeg mener helt bestemt at Padfone Infinity er den desidert beste telefonen jeg noensinne har hatt eller prøvd.

Den er rett og slett helt rå.

Lekt litt med kamera etter oppdatering og det er blitt helt strålende.

Lenke til kommentar

Jeg er enig...Men den perfekte telefonen finnes vel ikke og mine tanker rundt endringene VILLE gjort den til den perfekte...

 

Ser en del om Snapchat, Har ikke testet og kjenner at det ikke er noe jeg får bruk for heller.

 

Utrolig deilig på toget idag. Satt og så på A good day to die hard ( Nyeste Die Hard filmen ) og plutselig slo det meg at jeg hadde meg med brettet. 10 sek senere så jeg den på en 10 tommer :-)

Lenke til kommentar

 

For å oppsummere så er Asus PadFone Infinity 64 GB m/ Nettbrett til 6800,- billig!

 

 

 

Er enig mye av det du skriver, men dessverre blir ikke det samme i praksis siden nettbrettet ikke kan brukes separat. En feks ikke låne bort nettbrettet og bruke mobilen selv.

 

Får håpe Padfone Infinity ikke har samme I/O problemer som min stock Infinity Pad. Sett bort i fra det så er det en strålende nettbrett.

Lenke til kommentar

La inn oppdateringen her og nå, kameraet ble bedre og synes bildene blir veldig bra. Har ingen problemer med mobilen, den er strålende.

 

I forhold til en Iphone 5 med 64 gb så er dette billig, en må betale omtrent det samme for kun mobil kjøper en Iphone 5 64 gb, på Padfone Infinity 64 gb får en med en ekstra hd skjerm som har høytaler og batteri og når en plasserer mobilen i den så har en ett nettbrett med HD og 3g, evt. 4g for de som har det.

 

Ja en kan ikke bruke nettbrettet uten mobil i, men dette har også sine fordeler, alt du lagrer på mobilen er også tilgjengelig på nettbrettet, feks. om en spiller spill så kan en fortsette å spille på nettbrettet der en stoppet på mobilen.

 

Så alt i alt synes jeg dette er en bedre løsning, en kan riktignok ikke låne bort nettbrettet til andre som du sier og det er en bakdel.

 

Jeg har også en Iphone 5 16 gb, (trillingsim), og er meget fornøyd med den og, men den synes jeg er alt for dyr med 64 gb, opp mot 7000 for kun mobil. Synes prisen på Padfone Infinty er grei så lenge den kan omgjøres til ett nettbrett med høye spesifikasjoner

Endret av lalala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...