Gå til innhold

Den offisielle Padfone infinity - tråden


Anbefalte innlegg

Jeg har en PadFone Infinity som har fått ødelagt begge skjermene. Er det noen som vet omtrent hva det vil koste å reparere, om det er verdt det, og om det er noen andre enn ASUS' officielle verksted som kan gjøre det?

 

Begge skjermene som i både telefonen, og nettbrettet?

 

Enhver person eller verksted som driver med rep av telefoner skal kunne skifte det vil jeg tro. En skjerm er en skjerm om det er på en samsung eller asus. Men dyrere enn vanlig kan det sikkert bli, ettersom å få tak i original skjerm til den er kanskje litt vanskeligere enn med andre tlf. Fins jo på Ebay, men verksted pleier vel sjelden å kjøre derfra. Så en mulighet er å skaffe skjerm selv, også oppsøke noen verksted og høre om de kan bytte for deg. Vil tro det kan bli billigere enn å sende den inn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Jeg har en PadFone Infinity som har fått ødelagt begge skjermene. Er det noen som vet omtrent hva det vil koste å reparere, om det er verdt det, og om det er noen andre enn ASUS' officielle verksted som kan gjøre det?

 

Begge skjermene som i både telefonen, og nettbrettet?

 

Enhver person eller verksted som driver med rep av telefoner skal kunne skifte det vil jeg tro. En skjerm er en skjerm om det er på en samsung eller asus. Men dyrere enn vanlig kan det sikkert bli, ettersom å få tak i original skjerm til den er kanskje litt vanskeligere enn med andre tlf. Fins jo på Ebay, men verksted pleier vel sjelden å kjøre derfra. Så en mulighet er å skaffe skjerm selv, også oppsøke noen verksted og høre om de kan bytte for deg. Vil tro det kan bli billigere enn å sende den inn.

 

Ja, begge skjermen som i både telefonen og nettbrettet! Takk for tips, problemet hos de reparatørene jeg har kontaktet har nettopp vært at de ikke får tak i skjerm til ASUS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...