Gå til innhold

Deres upopulære spillmeninger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Teit diskusjon. Av og til er spillene godt designet for normal, av og til er det ikke det. Og da bør man spille på hard eller mer, iallefall for de fleste. Anmeldere pleier å si ifra om det er vanskelig eller ikke. Eventuelt er det bare å skifte vanskelighetsgraden når man føler for det.

 

Jo mer jeg leser jeg Xbone vs PS4 tråden, jo mer innser jeg hvor teit hele diskusjon er. Makan til spekulasjon fra begge sider, og slik engasjement har jeg ikke sett siden Palestina konflikten tråden. Barnslig og unyttig, vent til de første preview videoene og testene av maskinene hvis man skal bestemme seg, hold dere unna pre-orders.

 

(Jeg har ingenting imot diskusjon, men folk driver å krangler når vi kan kun spekulere, og de aller færreste av oss vet hva hardwaren betyr i praksis).

 

 

Lenke til kommentar

Folk som gjør det er ikke "teite". Spillet er ment til å spilles på normal første playtrough, deal with it.

 

Haha, ser du har sikta deg inn for å ta meg på alle mulige måter nå. Jeg må ha virkelig pissa i kaffen din.

 

Nei, spill er meningen å nytes. For å nytes mer optimalt er et tøffere spill hvor du må tenke deg framover det bedre enn run n gun. Det er flere spill som burde spilles på større vanskelighetsgrad enn easy (normal i enkelte tilfeller) for å kunne nyte dem. Yes, selv som den achievement-hora jeg er til tider så er det bedre å nyte spillene og spille på hard enn å løpe igjennom på easy/barnemodus. Hvis du ikke spiller et spill som er temmelig elendig.

Endret av Maury
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Haha, ser du har sikta deg inn for å ta meg på alle mulige måter nå. Jeg må ha virkelig pissa i kaffen din.

 

Nei, spill er meningen å nytes. For å nytes mer optimalt er et tøffere spill hvor du må tenke deg framover det bedre enn run n gun. Det er flere spill som burde spilles på større vanskelighetsgrad enn easy (normal i enkelte tilfeller) for å kunne nyte dem. Yes, selv som den achievement-hora jeg er til tider så er det bedre å nyte spillene og spille på hard enn å løpe igjennom på easy/barnemodus. Hvis du ikke spiller et spill som er temmelig elendig.

 

Evt er han bare uenig i den elitistiske snobbekommentaren din? Hva er greia med folk som tror at verden er så opptatt av de at om folk er uenig må de være veldig hissig og være ute etter å "ta de".

 

AtW

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det som er teit er folk som tror de er god fordi de spiller spill på hard. Jeg er selv en av dem som generelt syntes spill er for lett i dag, men problemet er at i de fleste spillene gjør ikke "hard" det noe vanskeligere per se, bare mer urettferdig vha. billig triks som å gi fiendene dobbel liv og deg halvt osv. Det egentlige problemet er all håndholdingen, og man blir ikke kvitt den bare ved å skru opp vanskelighetsgraden.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Vi nyter alle spill på forskjellige måter. Jeg er av den som liker spill med god historie, å ikke nødvendigvis ønsker å dø 100 ganger i timen. Men spill ER generelt lettere i dag enn for noen år siden. Hard er nye medium i vansklighetsgrad. Det var veldig tilfeldig egentlig, men spilte gjennom last of us på hard på første gjennomspilling. Det kjentes helt riktig ut for meg. Var ikke veldig vanskelig alikevel, samtidig som jeg kunne nyte spillet litt lenger ;)

 

Men som sakt tidligere, dette er en litt dum diskusjon. Vi har alle forskjellige preferanser når det gjelder hva vi liker å spille, og hvordan vi liker å spille de. Samtidig som ingen spill er like når det gjelder hvor vanskelig en vansklighetsgrad faktisk er.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...