Gå til innhold

Den store FIFA 14-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vurderer å starte opp en pro club i år også, hvis det er interesse for det. Motorboating FC ifjor, for de som var med der.

 

Edit: Er i en klubb hvor det har vært masseflukt (to klubber skulle slås sammen og jeg var i begge med to brukere), bare meg og en til igjen. 2. div. Hvis folk vil joine og starte på et ok nivå.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Har også en klubb jeg også som kan ta inn folk. Er i 4. divisjon atm. Har ikke blitt så mye spilling i det siste. Mye grunnet at folk har gått lei FIFA 14 på rekordtid og at GTA Online er lansert. Vi blir nok mer spillende på PS4, men om du vil kaste deg på en kamp en gang i blant og hjelpe til bære klubben opp så er det bare å sende en invitasjon!

Lenke til kommentar

Selvfølgelig.

 

De prater i hovedsak om hva neste generasjon konsoll tillater dem å gjøre, da blant annet Ingite.

Det vil si at de har flere animasjoner i spillet, som f.eks. at man kan vende med ballen i beina på 1 touch (gad som jeg har ventet på det), har forskjellige varianter spillerne spillerne slår pasninger, skudd etc. Spillerne er i større grad kapable til å lese spillet. De klarer å forstå om det kommer en takling eller noe, slik at de ikke bare løper og faller fordi de ikke skjønte hva som kom. Spillerne vil også "takle" uten å fysisk takle med sklitakling eller ståendetakling, men heller at han hopper inn foran for å skjerme ballen tilbake. Også vil flere spille kunne gå opp i duell samtidig.

 

Jeg husker ikke alt dessverre, men det er nok det viktigste. I tillegg til at vi får bedre grafikk og 60 FPS. Tror uansett FIFA 14 på PS4 vil være en stor oppgradering, men jeg tror først at FIFA 15 på PS4 vil gi oss virkelige løft.

 

Jeg skal i alle fall på spillexpo på Lillestrøm om 2 uker. Regner med det blir mulig å prøve FIFA 14 på neste gen da.

Endret av Emils.
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det kan virke som, ut ifra hva jeg leser (aner ikke hvor mye som er fakta, at FIFA 14 faktisk er bygd mer for å passe sammen med Ignite. Så det kan være svaret. Det er vanskelig å få noen svar på dette før man faktisk prøver spillet, men med tanke på at f.eks. 4 stk kan gå opp i en duell fremfor 2, som det er nå, så kan dette gjøre headinger vanskeligere. Om spillerne er smartere også så kan det hende de faller av tidligere om det kommer en lang ball. Som sagt får man lite med svar før man faktisk prøver dette selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...