Gå til innhold

Den store FIFA 14-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så et vådeskudd fra 50meter er en sjanse fordi du klarte å presse den inn mellom stengene? Da ville nok tallene til Opta f.eks sett ganske annerledes ut!

 

100% sjanse er helt klart en sjanse der det bør scores.

 

Nå har jeg alt skrevet at jeg ytterst sjeldent har langskudd. Men for å svare, så ja. Ett skudd på mål er ett skudd på mål uavhengig av hvor det kommer fra.

Lenke til kommentar

Fått det mest irriterende målet mot meg så langt nå. Siste kampen i en fut sesong, må vinne den kampen for og rykke opp. Tidlig i kampen kommer han til skuddmulighet fra ca 25 meter. Han fyrer av og den smeller i "tvella", går laaaangt opp i lufta og keeper fanger den når den kommer ned like utenfor målstreken. Han bestemmer seg da for og legge den inntil brystet med begge armer, samtidig som han bøyer seg framover, så da ender ballen opp innenfor streken... Ble ikke selvmål, av en eller annen grunn, så jeg var så heldig at jeg fikk se replay tre ganger :) Snudde heldigvis kampen da, så ble 6-2.

Lenke til kommentar

Er det noe vits å bli bedre på dette spillet når man allikevel blir felt av Ai spillerne sin lattelig bevegelse? De stopper opp hele tiden når man blir dem, er dette når den obligatoriske lange pasningen kommer er man ille ute desverre. Fifa forblir det spillet der det krever utrolig lite for å føle at du er god.

Lenke til kommentar

Wow. Joina en pro club nå og manageren sender meg oppgraderinger jeg ikke har tilgang på, men han vil ikke gi meg alle han kan få kjøpt ennå, jeg får flere hvis jeg gjør jobben min som han sa. Fantastisk utgangspunkt å skulle spille med en 80-rated spiss fordi han holder tilbake på oppgraderingene. Det er en viss sjanse for at folk bare joiner for å få oppgraderinger, men den sjansen må du nesten ta.

 

Jeg hadde gitt til meg selv, fra en annen bruker, opp til og med level 58 (pluss 69, selv om brukeren som kjøpte og sendte bare er på level 59). Så det var ikke akkurat snakk om mange han måtte kjøpt og gitt. Katalog-coins, som han trolig aldri vil klare å bruke opp, er åpenbart viktigere enn det sportslige i klubben :p

Lenke til kommentar

Har fått spilt jævla mye nå, og da kun mot kamerater, og må si at jeg virkelig hater FIFA 14. Jeg synes det er dritdårlig, for å være ærlig. Håper at det blir mye bedre på next-gen-konsollene, men jeg har mistet trua på det og nå. For noe ræl, aldri vært så skuffet over et FIFA-spill, og det sier sitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har fått spilt jævla mye nå, og da kun mot kamerater, og må si at jeg virkelig hater FIFA 14. Jeg synes det er dritdårlig, for å være ærlig. Håper at det blir mye bedre på next-gen-konsollene, men jeg har mistet trua på det og nå. For noe ræl, aldri vært så skuffet over et FIFA-spill, og det sier sitt.

Enig der. Hvert eneste år har eg brukt så altfor mange timer på Fifa. Så langt har eg spilt under ti timer totalt på Fifa 14. Det som er mest frustrerende er at alle kan slå alle sånn som dette er nå. Føler meg aldri god heller siden alt går på automatikk, man blir holdt i hånden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...