Gå til innhold

Kamptråd: Arsenal - Norwich


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føffan! Måtte sette meg i bilen etter straffen. Ble smått sjokkert når jeg sjekket VG Live nå. Sinnsvakt viktig trepoenger, nå er det bare å krysse fingrene på at Chelsea og/eller Spurs driter på leggene. Vi skal ha topp fire nå!

 

Soleklar straffe.

 

Jess, og vi ble snytt for en tidligere i kampen. Fullt fortjent.

Lenke til kommentar

Billig straffe i fra en corner som aldri skulle vært, selvmål og offsidemål. Good game.

 

Ble snytt for en straffe som vi skulle hatt når Walcott ble felt og straffen på corneren er også rimelig klar. Er selvmål "juks" også nå? Giroud ville ha scoret den uansett. Offsidemålet er dumt selvfølgelig, men kampen var allerede over på det tidspunktet.

Endret av Stefan_B
Lenke til kommentar

Billig straffe i fra en corner som aldri skulle vært

 

Straffen er grei, men det skulle nok aldri ha vært corner, så du får den.

 

selvmål

  • Det ble ikke selvmål, Giroud fikk kreditert scoringen.
  • Oppbygningen før målet var så vakker og så godt gjort av Chamberlain at den scoringen var fortjent.

og offsidemål

 

En liten offside der ja, men hvor mange ganger skjer ikke det i løpet av en serierunde? Assistentdommere er ikke perfekte de heller. Dessuten var scoringen fin og fortjent.

Lenke til kommentar

Soleklar straffe. Bitterheten din er forresten prisløs.

Like prisløs som bitterheten deres da vi var heldige å slo dere. Men vi kunne ihvertfall innrømme det.

 

Ble snytt for en straffe som vi skulle hatt når Walcott ble felt og straffen på corneren er også rimelig klar. Er selvmål "juks" også nå? Giroud ville ha scoret den uansett. Offsidemålet er dumt selvfølgelig, men kampen var allerede over på det tidspunktet.

Da Walcott ikke kom seg rundt den ene spilleren? Aldri straffe. Hvor sier jeg at dere har jukset?

 

Straffen er grei, men det skulle nok aldri ha vært corner, så du får den.

  • Det ble ikke selvmål, Giroud fikk kreditert scoringen.
  • Oppbygningen før målet var så vakker og så godt gjort av Chamberlain at den scoringen var fortjent.

En liten offside der ja, men hvor mange ganger skjer ikke det i løpet av en serierunde? Assistentdommere er ikke perfekte de heller. Dessuten var scoringen fin og fortjent.

Straffen var billig, men ikke nødvendigvis feil. Sånne ting skjer hver eneste kamp, men ignoreres som regel. Sto selvmål hvor jeg så den, og det så veldig slik ut og. Lag er heldige og kommer seg unna med poeng de ikke skulle hatt, ja. Og det gjorde dere idag.

Lenke til kommentar

 

Like prisløs som bitterheten deres da vi var heldige å slo dere. Men vi kunne ihvertfall innrømme det.

 

 

Da Walcott ikke kom seg rundt den ene spilleren? Aldri straffe. Hvor sier jeg at dere har jukset?

 

 

Straffen var billig, men ikke nødvendigvis feil. Sånne ting skjer hver eneste kamp, men ignoreres som regel. Sto selvmål hvor jeg så den, og det så veldig slik ut og. Lag er heldige og kommer seg unna med poeng de ikke skulle hatt, ja. Og det gjorde dere idag.

Enig angående situasjonen med Walcott. Ikke straffe.

 

Hva har selvmåls-diskusjonen med noe som helst å gjøre? Et nydelig angrep, der Giroud var høyst delaktig. Om han var sist på ballen eller ikke spiller liten rolle, da det ikke hadde blitt mål hvis han ikke var på rett sted til rett tid.

 

Forklar gjerne hvorfor du mener straffen er billig. Reglene er vel klare på de situasjonene, selv om det har blitt mer og mer akseptert? Har sett situasjonen gang på gang nå, og står fast på at dette er en krystallklar straffe.

Lenke til kommentar

Første viktige mål? Giroud har jo nesten bare puttet viktige mål.

Det eneste virkelig viktige målet han har puttet tidligere denne sesongen er målet hans mot West Ham, og kanskje noen av målene mot lag fra lavere divisjoner i de ulike cupene. Likevel er dette nærmest forventet av en spiss for Arsenal. Vet at han også puttet mot Liverpool, men han klarte ikke å score den avgjørende sjansen rett før slutt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...