Gå til innhold

Batman: Arkham Origins-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tror de kjøper billige nøkler fra russland eller asia og selger dem dyrere.

 

er vel noe tvilsomt, er selv fristet av g2play nå men er redd for steam ban.

 

Russiske nøkler krever hvertfall VPN for å aktiveres, så du finner fort ut om de er noe slikt. Står nesten alltid oppgitt på sidene om det er det også

 

Denne siden er hvertfall det nyttigste som finnes om en lurer på om side er til å stole på: http://www.trustpilot.com/

Endret av Pescado
Lenke til kommentar

Etter 4-5 timer med singelplayeren og 3 timer med mulitplayeren siden jeg fikk spillet på onsdag er jeg enig i at det er mye bare et nytt Arkham City. Jeg savner et like solid spill som Arkham Asylum. Der var easter eggsene morsomme å finne, og føltes ut som var verdt å samle opp. Savner det med det jeg har spilt av City og Origins.

 

Har tenkt en del over det med at det er for likt, og jeg tror et fjerde spill kan begynne å lide av nettopp dette. Men hva om neste spill i stedet hadde fokusert på Green Arrow? Han var populær nok i Smallville, og Arrow har jo hatt en del suksess. Faktisk synes jeg det er noe av det beste som er laget på lenge, og finalen i første sesong var episk. Men Green Arrow er også ganske likt Batman, på godt og vondt. Begge har teknologi i stedet for superkrefter, begge har en stor by å leke i (GA er i Star City, eller Starling City i Arrow), og de deler faktisk en del villains. En av de første scenene i Arrow viste masken til Deathstroke, og vi har hatt noen hint til League of Assassin's i Arrow (blandt annet var Bronze Tiger med i en episode).

 

Superman og Batman vil være i samme film, og Arrow får en Flash spin-off snart. Da er det nok ikke helt utenkelig med en Arkham: Green Arrow, eller en Arkham City med både Batman og Green Arrow. Co-op, kanskje? Ellers kan vi jo ha en Nigthwing spinoff. For de som er litt ukjente med fyren er det faktisk Dick Greyson. Han dro til en annen by for å studere, og droppet hele Robin-greia for å gå solo. Dermed var Nightwing født. :) Arkham City hadde jo også Robin i en liten rolle (med badass kostyme), så det ville jo ikke vært utenkelig med en oppfølger til Arkham City som fokuserer på ham. :)

 

Angående League of Assassins er det noen sterke hint i Arkham Origins for de som kjenner til noen mindre kjente fjes. Har bare spilt en liten bit, men likevel er det lett å se. ;)

 

 

En av folkene som jakter på Batman er en dame kalt Shiva. Det står lite om henne, annet enn at hun er ekspert i kampsport. Men hun vil senere bli kjent som Lady Shiva, og leder hele League of Assassins. ;)

 

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Hvor tvilsom er disse billig-sidene igrunn? Jeg vet at man får Steam-nøkler som funker, men hvor får de de fra?

Har selv brukt gamesplanet.com ved et par anledninger. Funket fint det.

Om jeg ikke husker helt feil kom de godt ut ved en test som gamer.no gjorde tidligere i år.

 

Og jeg husket rett: http://www.gamer.no/artikler/feature-vi-karer-den-beste-digitale-spillbutikken/130888

Endret av firberblad
Lenke til kommentar

tror de kjøper billige nøkler fra russland eller asia og selger dem dyrere.

 

er vel noe tvilsomt, er selv fristet av g2play nå men er redd for steam ban.

Kjøpte Hitman Absolution på g2play for nesten et år siden, har ikke blitt banna enda

Tar sjansen, det verste som kan skje er at jeg mister tilgangen til en haug med spill jeg ikke har spilt eller har spilt ferdig :p

 

EDIT:

Da har jeg Arkham Origins, Arkham City og Arkham City GOTY på steam :p

Endret av arni90
Lenke til kommentar

Kjøpte Hitman Absolution på g2play for nesten et år siden, har ikke blitt banna enda

Tar sjansen, det verste som kan skje er at jeg mister tilgangen til en haug med spill jeg ikke har spilt eller har spilt ferdig :p

 

EDIT:

Da har jeg Arkham Origins, Arkham City og Arkham City GOTY på steam :p

Og hvem fikk pengene dine?

Lenke til kommentar

Bosskampen mot Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Deathstroke
var faen meg vanskelig, selv på normal som jeg spiller på. Fant ut at den eneste måten å ta han på var å spille defensivt og ta seg god tid. Deilig følelse når jeg endelig tok han.

 

Har du noen tips til den kampen? Sitter helt fast der selv. Har klart å få ham ned til halve helsen, men da var det stopp. Kanskje ikke så rart, da jeg dør på tre, fire slag, til tross for at jeg har body armor v2 og ballistic armor v2. Kjipt, for å si det mildt. Vet counter og beatdown er det eneste som fungerer, men det er ikke alltid counter fungerer.

Lenke til kommentar

 

Har du noen tips til den kampen? Sitter helt fast der selv. Har klart å få ham ned til halve helsen, men da var det stopp. Kanskje ikke så rart, da jeg dør på tre, fire slag, til tross for at jeg har body armor v2 og ballistic armor v2. Kjipt, for å si det mildt. Vet counter og beatdown er det eneste som fungerer, men det er ikke alltid counter fungerer.

 

Ikke annet enn å være tålmodig og la han angripe først. Av og til i kampen er det også slik at du må vente til Y-tegnet (spiller med 360-kontroller) dukker opp, ellers gjør han bare skade på deg hvis du hamrer løs.

Lenke til kommentar

Kjøpte Hitman Absolution på g2play for nesten et år siden, har ikke blitt banna enda

Tar sjansen, det verste som kan skje er at jeg mister tilgangen til en haug med spill jeg ikke har spilt eller har spilt ferdig :p

 

EDIT:

Da har jeg Arkham Origins, Arkham City og Arkham City GOTY på steam :p

jeg tok også sjansen...157 kroner mot 370 elns på steam.

 

ble for fristende

Lenke til kommentar

Du får Batman Arkham origins til 157kr på G2play :) hehe

 

Er helt merkelig, dem må jo kjøpe spillene på samme måte som Steam gjør det fra distributør. Skulle tro Steam hadde langt større marginer å gå på enn slike sider. Likevel får jeg det ikke til å gå opp. Jobbet i datahandel for mange år siden, da hadde vi 20-30kr dekning på spill vi solgte, her selges det til 1/3 del av prisen, splitter nye spill .....

Lenke til kommentar

 

Ikke annet enn å være tålmodig og la han angripe først. Av og til i kampen er det også slik at du må vente til Y-tegnet (spiller med 360-kontroller) dukker opp, ellers gjør han bare skade på deg hvis du hamrer løs.

 

Problemet er vel mest at man må vente til Y-tegnet dukker opp, og så vente enda litt til for å finne en åpning. Men når Y-tegnet bare er det i to sekunder sier det seg selv at det blir vanskelig. ;) Men skal prøve igjen i helgen. Ned skal han, om jeg så må sitte her til mandag. :p

Lenke til kommentar

 

Er helt merkelig, dem må jo kjøpe spillene på samme måte som Steam gjør det fra distributør. Skulle tro Steam hadde langt større marginer å gå på enn slike sider. Likevel får jeg det ikke til å gå opp. Jobbet i datahandel for mange år siden, da hadde vi 20-30kr dekning på spill vi solgte, her selges det til 1/3 del av prisen, splitter nye spill .....

 

Grå import, de kjøper det på langt billigere markeder som f.eks Russland og Asia. Ikke ulovlig, men bryter med vilkårene til bl.a Steam, men det skjer sjeldent noe.

Lenke til kommentar

Hadde noe lignende et annet sted. Var utendørs og lette etter noe, men ble sittende fast i veggen. Kameraet var så nært at jeg ikke så Batman engang, og kunne ikke røre meg annet enn å snu meg rundt. Fast travel ordnet den biten, men var litt irriterende.

 

Det som er kjipt her er at jeg ikke får frigjort bydelen, siden jeg må bruke fast travel ut fra rommet. Får ikke opp relays og andre ting du kan ødelegge da. Er jo nødt til å være en bug, så får håpe de kan patche det så fort som mulig.

Lenke til kommentar

 

Grå import, de kjøper det på langt billigere markeder som f.eks Russland og Asia. Ikke ulovlig, men bryter med vilkårene til bl.a Steam, men det skjer sjeldent noe.

 

Når man kjøper i god tro er det nok ikke noe Steam kan gjøre. I verste fall kan de nok kanskje kreve at sider som selger nøkler fjerner dem igjen.

 

 

Det som er kjipt her er at jeg ikke får frigjort bydelen, siden jeg må bruke fast travel ut fra rommet. Får ikke opp relays og andre ting du kan ødelegge da. Er jo nødt til å være en bug, så får håpe de kan patche det så fort som mulig.

 

Det blir verre, ja. Men patch kommer nok snart. Skjønt må si spillet flyter ganske fint her, og har ikke opplevd noen særlig bugs ennå (annet enn den der jeg satt fast.) ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...