Gå til innhold

Batman: Arkham Origins-tråden


Anbefalte innlegg

Tror han var enda breiere i de to første spillene, ja. I hvertfall utifra det bildet Orwandel postet. På det jeg postet ser han kanskje litt oppblåst ut.

 

Jeg hadde håpet vi skulle få se litt mer til det mer moderne, business-aktige strøket med skyskrapere som man kun ser på avstand i begge (?) de forrige spillene. Og så vidt jeg skjønner er det akkurat dette New Gotham er. :) Kanskje vi også skal jakte på noen hvitsnippkriminelle denne gangen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Skikkelig gode spill men jeg hadde håpet på at neste spillet skulle ta en litt annen retning, mer mot filmene istedenfor tegneserien.

 

Hvilke filmer? Jeg håper for Guds skyld de holder seg langt unna Nolans pseudorealisme. Asylum og City kjører en bra stil spør du meg - ikke for tullete og ikke for seriøst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Jeg går utifra at spillet jevnt over kommer til å få dårligere karakterer enn forgjengerne, rett og slett fordi det blir trukket i poeng for å føles "for kjent". Jeg håper bare at dette er hovedgrunnen til at det blir litt dårligere mottatt og ikke at det er for mye annet som trekker ned, som dårligere atmosfære, historie osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...