Gå til innhold

The Gathering 2014 - Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Har tre billetter til salgs for 1100 kroner per billett! kontakt på nummer 95115564 ved interesse.. kan fort hende jeg glemmer å ta turen innom her..

 

Du har vel ikke lov til å ta mer enn 1050kr siden gebyret ikke er sammen med billetten.

 

Du betaler samtidig

 

 

Trodde det ikke var lov å ta betalt for gebyret, jeg.

Lenke til kommentar

 

Var vel nesten 5000, en kompis som hadde rundt 4800 fikk ihvertfall tilgang til å kjøpe for 2 uker siden når det var igjen 3 biletter elns

 

Jeg postet tidligere i tråden her at jeg var tildelt plass 4595, så det tviler jeg sterkt på.

 

Da er det nok han som knoter :p

Lenke til kommentar

Hei, noen som har en billett de bruker til utstyr/strøm/oppbevaring som dere vil sette meg som bruker av, slik at jeg får bånd å kan besøke gamle kjente?

 

Du kan også komme på besøk ved å kjøpe besøkspass :)

 

Jeg håper å treffe mange "kjente" her på forumet, siden jeg bare har sett noen få i det virkelige liv før :D

Lenke til kommentar

 

Hei, noen som har en billett de bruker til utstyr/strøm/oppbevaring som dere vil sette meg som bruker av, slik at jeg får bånd å kan besøke gamle kjente?

 

Du kan også komme på besøk ved å kjøpe besøkspass :)

 

Jeg håper å treffe mange "kjente" her på forumet, siden jeg bare har sett noen få i det virkelige liv før :D

 

 

Pfft, 300 kr dagen for å være der med restriksjoner å depositum og masse tull, kunne jeg jo likegodt kjøpt en creative billett.

Lenke til kommentar

 

 

Hei, noen som har en billett de bruker til utstyr/strøm/oppbevaring som dere vil sette meg som bruker av, slik at jeg får bånd å kan besøke gamle kjente?

 

Du kan også komme på besøk ved å kjøpe besøkspass :)

 

Jeg håper å treffe mange "kjente" her på forumet, siden jeg bare har sett noen få i det virkelige liv før :D

Pfft, 300 kr dagen for å være der med restriksjoner å depositum og masse tull, kunne jeg jo likegodt kjøpt en creative billett.

250,- hvis du betaler med kort!

Lenke til kommentar

 

Hei, noen som har en billett de bruker til utstyr/strøm/oppbevaring som dere vil sette meg som bruker av, slik at jeg får bånd å kan besøke gamle kjente?

 

Du kan også komme på besøk ved å kjøpe besøkspass :)

 

Jeg håper å treffe mange "kjente" her på forumet, siden jeg bare har sett noen få i det virkelige liv før :D

 

Jeg kommer sikkert til å være en del borte ved DI standen, så vi kommer vell til å møtes :D

 

Jeg skulle kommet å delt ut ax1200i til de 10 første fra forumet.

Neste år og 1500W-utgaven^^

Ja takk!

 

Streamen er forresten oppe!

http://webcam.gathering.org/

Lenke til kommentar

Vi har plutselig en billett til overs, som for øyeblikket er seatet på Rad 75 Sete 66. Denne selges til 1050 kroner.

 

Kontakt meg på PM.

 

Jeg vet det ikke er lov til å poste dette i denne tråden, men det hadde vært hyggelig å selge den til en felles Diskusjon.no-bruker.

Endret av Coffey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...