Gå til innhold

The Gathering 2014 - Tråden


Anbefalte innlegg

 

 

Ikke for å "trampe" på deg men to ting:

 

1.kjøp/salg skal taes på bruktmarkedet, ikke forumet(reglement)

 

2.Det er mot TG sitt reglement.

1: Sant

2: Pissprat, det er greit, så lenge man ikke tar noe ekstra for det!

 

"Vi minner om at privat salg av billetter er et brudd på betingelsene for kjøp av TG-billetter"

 

Nja, det kan jo diskuteres om det er salg, dersom du bare bestiller for noen, og ikke får betalt noe for det...

 

Sykt kjipt i år. Av 12-13 stykk så var det bare to som kom gjennom lotteriet og kjøpe billett. Så da blir det ikke nok til alle, og ikke plass til hylla, og garantert problemer med strøm. :(

 

Merkverdig, for med syv år på TG, så har det aldri vært i nærheten av problematisk.

 

Får prøve å få plass nærmest trafo-stasjonene og trekke fra litt forskjellige kurser.

:rofl:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Tja er jo ikke så altfor mye som skjer. Er jo temmelig rolig mellom hoveddelen av billettsalget og en måneds tid før påsken.

Er sikkert endel som jobber med hyllene sine (meg inkludert) men jeg ser ikke noe grunn til å jobbe på ting før det er litt varmere i været og det begynner å nærme seg påsken.

 

For de som har billett og har funnet ut hvem de skal sitte sammen med og ha som seater er det bare venting som skjer. For oss som skal seate en god del folk er det hele tiden noe småting som skal gjøres mtp intern plassering på rekka.

Lenke til kommentar

Noen som vet om en bæreveske/bag som passer målene til Bitfenix Prodigy? Mor har noe slikt til en PA-høyttaler, men den er hakket for liten. Burde ikke være umulig å finne noe som passer, ment for lydutstyr e.l.

Håndtakene på kabinettet gjør vondt, og jeg bør uansett ha maskinen i noe vanntett og noenlunde polstret, så det hadde vært PERFEKT å bruke noe slikt til å drasse med meg maskinen i. :)

 

Dimensjonene på kabinettet er 250 x 404 x 359mm. (B/H/D)

 

Legger til det jeg evt. finner under, er sikkert flere her som er interessert i noe slikt.

Endret av Nødstopp
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jada, har kommet greit i gang, ikke hyller i seg selv (da jeg fortsatt har hyllene jeg bygde for 2 år siden) men årets forbedring av dem.

I fjor var det hjul på toppen for enklere å kunne frakte dem inn og ut av skipet, i år blir det låsbare "bokser" til å ha i hyllene :)

Lenke til kommentar

 

Er det noen her som skal bruke mer enn en plass på TG iår? 1.5, 2, 3 eller noe?

Tror ikke man får satt seg som bruker av mer enn to billetter i år.

 

Jo, det får man, kjenner 1, kanskje 2 som skal ha 2 plasser

 

Noen som vet hvor lang tid det tar med reise med tog fra Oslo til Hamar (TG). Tenker meg en dagstur der.

Ca. 1 og en halv time ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...