Gå til innhold

Her er Battlefield 4 (Windows)


Anbefalte innlegg

Dlc til bf3? Da har du grafikk på bf3 som vi andre ikke har.:-).å hvis du mener det ikke skal være forskjell på spilla,kan du jo spille COD.

Det jeg her ville frem til var at spranget fra BF3 til BF4 ikke virker voldsomt revolusjonerende, jf. BF2 til BF3.

Grafikken virker ganske lik (Nå har jeg bare sett den i 720p på Macbook), med litt nye effekter, noe bedre lyseffekter.

Klart jeg mener det skal være forskjell på spillene - ut fra gameplayvideoen ser ikke forskjellene store ut.

COD har jeg for øvrig ikke spillt siden Modern Warfare 2 for noe over et år siden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg her ville frem til var at spranget fra BF3 til BF4 ikke virker voldsomt revolusjonerende, jf. BF2 til BF3.

Grafikken virker ganske lik (Nå har jeg bare sett den i 720p på Macbook), med litt nye effekter, noe bedre lyseffekter.

Klart jeg mener det skal være forskjell på spillene - ut fra gameplayvideoen ser ikke forskjellene store ut.

COD har jeg for øvrig ikke spillt siden Modern Warfare 2 for noe over et år siden.

Nå var det også 6 år i mellom BF2 og BF3, mens det bare er 2 år mellom BF3 og BF4.
Lenke til kommentar

Syntes dette var et godt strategisk grep av DICE da mange klagde på enspillerdelen i Battlefield 3 og syntes den manglet noe.

 

Problemet var snarare at einspelardelen i det heile tatt eksisterte - det er eit element som er null av interesse for kjernepublikumet til Battlefield-spela. Eit godt strategisk grep hadde vore å droppe det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Problemet var snarare at einspelardelen i det heile tatt eksisterte - det er eit element som er null av interesse for kjernepublikumet til Battlefield-spela. Eit godt strategisk grep hadde vore å droppe det.

 

Enig. Dette har vært et feilspor helt siden Battlefield 1942. Tenk om de hadde satt alle midlene sine inn på multiplayer. Vi kan se langt etter det nå som 'følelser' og 'kino-opplevelse' er i høysetet.

Lenke til kommentar

Så de har tatt alt det som gjørde forrige ubrukelig og gjort mer av det? Bro-niggas, testobomber, grå kjipe farger, lineære brett, scripta sekvenser for hvert minutt, fortelle historien i med flashbacks.

Det så helt /ubrukelig/ kjedelig ut.

 

Når man legger på at MP fremdeles kommer med ubrukelig netcode/hitreg, og at spillet krever ustabile Origin og BattleLog ...

Helt utrolig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bare jeg som synes grafikken så veldig lik ut som BF3? Hadde faktisk forventet litt mer ettersom det utvikles til neste generasjon konsoller også.

 

Ehh...vet ikke hvilke bilder eller filmklipp du har kikket på, men jeg syntes rett og slett det var en jaw-dropping forskjell i forhold til BF3. Jeg lurer virkelig på hva som skal til for å spille dette på maks settings.

 

Når det gjelder SP delen, synes jeg det er flott at selskapene fremdeles velger å legge ressurser i det. For meg er SP den viktigste biten av spillet. MP er moro en stund, men det blir fort veldig gjentakende. Synes det fort blir kjedelig å springe rundt blant containere og knerte folk uten mål og mening... but that's probably just me.

Eneste grunnen til at jeg klokket såpass mange timer i MP delen til BF3 tror jeg var at SP story'en fikk meg litt engasjert i BF verdenen. BF 2 la jeg på hylla etter noen få titalls timer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Coldn`t care less for enspiller delen, men dette skal jeg selvfølgelig ha.

Dice har hørt på fansen og gjenninnført comander delen, det ser også ut som at vi får nye muligheter til å customize våpen i større grad.

Håper Dice følger opp BF4 like godt som BF3, da blir det garantert en suksess og et bra spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...