Gå til innhold

Her er Battlefield 4 (Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den spottinga så nifs ut. Nå trykker du bare på en knapp så blir alle spottet? Håper ikke dette er noe de bringer inn i MP delen av spillet. Likte det at man kunne skifte mellom 3,4 siktet og ironsight da.

 

Tror det er når du beordrer dekkild og sånn at alle blir merket på en gang. Da kan du snike deg rundt og ta dem en og en mens de er fokusert på kameratene dine.

Lenke til kommentar

Jeg tror aldri jeg har spilt BF i singelplayer... det gir meg ganske lite. Det er flerspillerdelen som er BF for meg.

 

Samtidig må spillereglene være like for de fleste med små variasjoner. At noen ligger lysår foran andre i utstyr ødelegger. Å skulle betale dyre dommer for det i tillegg er bare grådig.

 

Hensikten med slike spill er å være stemningsfulle miljøer for avkompling og meditering hvor man for utløp for sin ville trang til å destruere andre medspillere slik at man får et stort smil om munnen.

 

BF kunne heller fokusere må mer flerspilling, men ha ulike modes for WW2, Vietnam og moderne krig. Men det ville kanskje ødelagt franchisen.

Lenke til kommentar

Hva forventet folk?

Det ble jo ganske enkelt å forutsi hvordan denne tittelen ville bli etter at de ble swoopet opp av EA.

 

Melking, melking melking, og atter melking med DLC.

 

EA har gitt ut alle Battlefield-spillene til dags dato. EA har et ufortjent dårlig rykte, takket være spillere som kort og greit ikke vet hva de snakker om.

Lenke til kommentar
Dlc til bf3? Da har du grafikk på bf3 som vi andre ikke har.:-).å hvis du mener det ikke skal være forskjell på spilla,kan du jo spille COD.
Det jeg her ville frem til var at spranget fra BF3 til BF4 ikke virker voldsomt revolusjonerende, jf. BF2 til BF3.Grafikken virker ganske lik (Nå har jeg bare sett den i 720p på Macbook), med litt nye effekter, noe bedre lyseffekter. Klart jeg mener det skal være forskjell på spillene - ut fra gameplayvideoen ser ikke forskjellene store ut.COD har jeg for øvrig ikke spillt siden Modern Warfare 2 for noe over et år siden.

 

Spill BF3 i 1080p så legger du merke til at forskjellen mellom BF2 og BF3 er nokså stor, men hvis ikkje gå til en brille butikk og kjøp et par briller :^)

Lenke til kommentar

Huff og huff. Hater å være negativ, men dette var akkurat det jeg ikke ønsket å se av bf4. :(

 

Grafikken er selvfølgelig helt nydelig, men hvorfor må de på død og liv prøve å lage to spill av ett? Hva er poenget med en enspillerdel som ikke har noe som helst og gjøre med resten av spillet? Det må jo ha vært mye bedre å sette inn alle ressurser på å lage en så god flerspillerdel som mulig og heller lagt inn muligheten til å spille alene mot bots. Dette er en funksjon som jeg har savnet siden bf2.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Battlefield 4 Windows »

 

Sjanger

Action

Plattform

Windows

Slippdato

Ikke fastsatt

Utvikler

Digital Illusions

Utgiver

Electronic Arts

Priser for windows

Ingen priser funnet

 

 

 

Ehh Utvikler er Dice ikkje Digital Illusions

 

Jo, det er det. DICE står for Digital Illusions Creative Entertainment.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette så direkte ikke bra ut. Russerne er terrorister. Alle action sekvenser er skriptet som bare det. Ingen frihet. AI som er skripted, dumme som dokker og har ikke blitt ett skvett smartere de siste 10årene. Sånn har alle krigspill vært de siste årene. Dette spillet gir verken noe nytt eller farandrer på formelen.

Hva blir så sigleplayeren for bf5. Enda en russisk terrorist og hans hær som skal drepes av en squad på 5 mann og enda flere action scripted evens enn før? Spilte singleplayeren i bf3 i 20min, så orket jeg ikke lengre. Minnet litt om den nye die hard filmen. 1,5t action uten mening. Blir nok en stund til jeg kjøper et krigsspill for å spille single playeren.

 

Det er ingen som bryr seg om Singleplayer delen i Battlefield, så hva den enn måtte inneholde er likegyldig.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

EA har gitt ut alle Battlefield-spillene til dags dato. EA har et ufortjent dårlig rykte, takket være spillere som kort og greit ikke vet hva de snakker om.

 

EA ble main shareholder i 2005. Og etter det har det gått nedover med Battlefield serien ifølge meg og mange andre.

 

Nå går de jo direkte ut og sier at de konkurerer mot CoD, noe som IKKE var realiteten når serien først kom til live.

Hvorfor de skal skorte ned på det som originalt var store "Battlefields" med mange spillere skjønner jeg ikke, men det er jo slikt som skjer når EA nå krever at spillet skal holdes utenfor det som en gang var en "niche" produkt for å tilfredstille massene, og dermed blir det mer og mer arkade basert og de går mer og mer etter CoD som jo har de største salgstallene.

Lenke til kommentar

EA ble main shareholder i 2005. Og etter det har det gått nedover med Battlefield serien ifølge meg og mange andre.

 

Nå går de jo direkte ut og sier at de konkurerer mot CoD, noe som IKKE var realiteten når serien først kom til live.

Hvorfor de skal skorte ned på det som originalt var store "Battlefields" med mange spillere skjønner jeg ikke, men det er jo slikt som skjer når EA nå krever at spillet skal holdes utenfor det som en gang var en "niche" produkt for å tilfredstille massene, og dermed blir det mer og mer arkade basert og de går mer og mer etter CoD som jo har de største salgstallene.

 

Hvis du mener Battlefield 2 fortsatt er det beste spillet i serien er du jo hjertelig velkommen til å spille det, mens resten av verden utvikler seg. Hvis man bare skal gi ut det samme spillet med bedre grafikk, så ser jeg ikke helt poenget.

 

Selvfølgelig konkurrerer Battlefield med Call of Duty, men det betyr ikke at Battlefield prøver å være Call of Duty. Grunnen til at du får mindre kart og færre spillere på konsoll, er selvsagt at konsollene ikke klarer å håndtere den ekstra kapasiteten.

 

Grunnen til at Battlefield ikke konkurrerte med COD tidligere skyldes jo enkelt og greit at moderne skytespill ikke var like populære før det første Modern Warfare.

 

I takt med at spill blir eksponenesielt dyrere å lage, gir det ikke økonomisk mening å lage et spill av Battlefield-kaliber som kun skal appelere til et nisjemarked. Selvfølgelig på man tenke stort da, men jeg synes på ingen måte at det har gått ut over kvaliteten til Battlefield-spillene. BF3 er min favoritt i serien.

Endret av sthusby
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...