Gå til innhold

Her er Logitechs nye spillutstyr


Anbefalte innlegg

"Toppmodellen, G700s, er en trådløs spillmus som arver på G700. Ifølge Logitech har den åtte ganger høyere responstid enn en standard USB-mus."Da skal jeg helt klart ikke kjøpe den musa.
Sånn går det når man bare oversetter pressemeldinger i stedet for å bedrive journalistikk.

 

åja, tok ikke den med en gang, må bare le nå, lol

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

No shit? Étt mekanisk tastatur. Eneste som duger... Og de har étt!

 

Ja det er egentlig helt utrolig med tanke på lineup'en de har og fokuset de tradisjonellt har hatt på gaming. Jeg mistenker at hele mekanisk trenden har kommet som en stor overraskelse på dem, eller de de blitt så store og treige at det er vanskelig for dem å omstille seg. At de lanserer gamerfokuserte tastaurer som ikke er mekaniske nå, kan være ett tegn på det.

 

På den andre siden så er det jo fint at de kommer med "sine" tastatur for dem som ikke er intressert eller ikkke kan ha mekaniske tastaturer p.g.a. støyforhold.

Lenke til kommentar

No shit? Étt mekanisk tastatur. Eneste som duger... Og de har étt!

 

Mekanisk er det eneste som duger for deg ja, men det er så utrolig mange som fortsatt og alltid kommer foretrekke membran tastatur, Hva som er det beste valget når det kommer til mus og tastatur er ingenting annet enn personlig.

 

Selv bruker jeg mekanisk men skjønner lett hvorfor Logitech også fortsetter å lage membran tastatur.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mekanisk er det eneste som duger for deg ja, men det er så utrolig mange som fortsatt og alltid kommer foretrekke membran tastatur, Hva som er det beste valget når det kommer til mus og tastatur er ingenting annet enn personlig.

 

Scissor-switch membran <3

 

Selv om Logitech har noen gamer-produkter, er det vel strengt tatt ikke Logitech jeg tenker på når jeg hører "gamer-tastatur". Det er Logitech jeg tenker på når jeg hører "trådløst tastatur", og gamer er gjerne kablet.

 

Hvis først Logitech skulle satse sterkere på gaming, ville jeg også forventet mekanisk tastatur, men dette slippet er kanskje mer gamer lite.

Lenke til kommentar
"Om du skulle ha behov for ekstra USB-porter på PC-en, kommer G19s med to USB 2.0-innganger"Da venter jeg på USB 3.0 versjonen, for 2.0 er gammeldags
Hadde selv et G11 eller noe, der var det også 2stk USB porter bakpå, men de var helt ubrukelig treige, så brukes aldri, byttet ut i minimalistisk mekanisk nå, logitech tuller for mye med knapper og skit

 

har g19 (gammelt) og usbene der er ganske gode har som regel ikke vært noe å klage over (tar ikke lenger tid å overføre noe fra en usb 3.0 ekstern hardisk over til hardisken på pc-en en til usb-er i tastaturet) så usb messig burde det holde for enkelt bruk :)

 

Lenke til kommentar

har g19 (gammelt) og usbene der er ganske gode har som regel ikke vært noe å klage over (tar ikke lenger tid å overføre noe fra en usb 3.0 ekstern hardisk over til hardisken på pc-en en til usb-er i tastaturet) så usb messig burde det holde for enkelt bruk :)

 

Hvis du mener du ikke merker forskjellen på USB 2.0 og USB 3.0 er du vel i feil tråd og kommenterer :p for dette er bare tulljjj!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du mener du ikke merker forskjellen på USB 2.0 og USB 3.0 er du vel i feil tråd og kommenterer :p for dette er bare tulljjj!

 

3.0 er raskere

men min erfaring med g19 er at usb hastigheten er fornuftig iforhold til 2.0

ssd er bedre en vanlig hardisk i hastighet, har vanlig hardisk i den som jeg nevnte

men at 2.0 i g19 som jeg har er innenfor hva som er fornuftig for en usb 2.0

Lenke til kommentar

men det går an å gå på Start menyen søk på mus å se på dobbelklikk. det kan kanskje hjelpe

 

Ja, har prøvd dette, men uten forbedring. Problemet er knappene enten dobbeltklikker og/eller slipper opp, f.eks når man skal bruke "drag and drop" på desktop eller bare markering av tekst. I spill så er det irriterende for det kan være nesten umulig å bruke kikkertsikter, eller holde inne trigger på maskingevær.

 

Det er MANGE som har dette problemet med G700, og jeg håper virkelig de har oppgradert switchene på G700s.

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...