Gå til innhold

Her er Logitechs nye spillutstyr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Om du skulle ha behov for ekstra USB-porter på PC-en, kommer G19s med to USB 2.0-innganger"

 

Da venter jeg på USB 3.0 versjonen, for 2.0 er gammeldags

 

Hadde selv et G11 eller noe, der var det også 2stk USB porter bakpå, men de var helt ubrukelig treige, så brukes aldri, byttet ut i minimalistisk mekanisk nå, logitech tuller for mye med knapper og skit

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke minst er driveren til Logitech stor, kan lage konflikter (feks noen eldre titler fra GOG ) , heldigvis har den ikke blitt helt "Bloatware" enda, men den er litt for hissig når det gjelder å sjekke for oppdateringer osv.

 

Kan ikke si jeg er imponert over tastaturet, 1 windows knapp hadde holdt i massevis (med 2 kan man enklere komme borti og ødelegge for morroa ) og USB 2.0 er jo grei hastighet men på ingen måte siste nytt.

Lenke til kommentar

Aah, logitechs spilltastaturer. De lager de mest skrøpelige tastaturene på markedet. Helt elendig kvalitet laget for å ikke vare lenge. Bakplaten bak membran-tastene er laget av den sprøeste plasten de har funnet. Den knekker bare den får et lite trykk og tåler ikke transport uten å bli tullet inn i bobleplast. Om den knekker slutter også taster å respondere i alle retninger. For ikke å snakke om overdrevent prising fordi de putter inn gimmicker som LCD skjerm og 30 macro knapper.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

... Kan ikke si jeg er imponert over tastaturet, 1 windows knapp hadde holdt i massevis (med 2 kan man enklere komme borti og ødelegge for morroa ) og USB 2.0 er jo grei hastighet men på ingen måte siste nytt.

 

Har første generasjon av disse tastaturene, og der er det en skyveknapp som tilsynelatende fra bildet fortsatt er i den nye modellen som veksler mellom spill-modus og windows-modus. Poenget med vekselbryteren er å deaktivere windowsknappen ;)

Endret av Melfacion
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Selv har jeg ikke vært annet en meget fornøyd med Logitech sine produkter og skal mye for og kjøpe noe annet merke nå. Greit de er kanskje ikke de beste men for meg så er kvalitene mer en god nok og de virker. Kjøpte sist G710+ mekanisk tastatur som jeg er meget fornøyd med.

Lenke til kommentar
"Om du skulle ha behov for ekstra USB-porter på PC-en, kommer G19s med to USB 2.0-innganger"Da venter jeg på USB 3.0 versjonen, for 2.0 er gammeldags
Hadde selv et G11 eller noe, der var det også 2stk USB porter bakpå, men de var helt ubrukelig treige, så brukes aldri, byttet ut i minimalistisk mekanisk nå, logitech tuller for mye med knapper og skit

 

G19 brukte USB passthrough som vil si den kun forlenget USB porten på PCen, g110 var mye billigere og hadde ikke dette, der delte USB porten kraft med resten av tastaturet og funksjonene. Kan ikke tenke meg at G19s kommer til å bruke noe annet enn passthrough.

 

Forresten er alle de ekstra knappene en gudegave om du vet hvordan du skal bruke dem.

Lenke til kommentar
"Om du skulle ha behov for ekstra USB-porter på PC-en, kommer G19s med to USB 2.0-innganger"Da venter jeg på USB 3.0 versjonen, for 2.0 er gammeldags
Hadde selv et G11 eller noe, der var det også 2stk USB porter bakpå, men de var helt ubrukelig treige, så brukes aldri, byttet ut i minimalistisk mekanisk nå, logitech tuller for mye med knapper og skit
G19 brukte USB passthrough som vil si den kun forlenget USB porten på PCen, g110 var mye billigere og hadde ikke dette, der delte USB porten kraft med resten av tastaturet og funksjonene. Kan ikke tenke meg at G19s kommer til å bruke noe annet enn passthrough.Forresten er alle de ekstra knappene en gudegave om du vet hvordan du skal bruke dem.

 

Uansett om det er pass-through, det blir fortsatt USB2.0

Lenke til kommentar

Ikke minst er driveren til Logitech stor, kan lage konflikter (feks noen eldre titler fra GOG ) , heldigvis har den ikke blitt helt "Bloatware" enda, men den er litt for hissig når det gjelder å sjekke for oppdateringer osv.Kan ikke si jeg er imponert over tastaturet, 1 windows knapp hadde holdt i massevis (med 2 kan man enklere komme borti og ødelegge for morroa ) og USB 2.0 er jo grei hastighet men på ingen måte siste nytt.

 

Ser du saken oppe til venstre mellom MR-knappen og mute-knappene? Den bryteren slår av windows-knappene, så det er ikkeno problem!

Lenke til kommentar

G19 brukte USB passthrough som vil si den kun forlenget USB porten på PCen, g110 var mye billigere og hadde ikke dette, der delte USB porten kraft med resten av tastaturet og funksjonene. Kan ikke tenke meg at G19s kommer til å bruke noe annet enn passthrough.

 

Forresten er alle de ekstra knappene en gudegave om du vet hvordan du skal bruke dem.

Hmm, en skulle da tro at en passthrough var mindre komplekst enn en hub?

Uansett om det er pass-through, det blir fortsatt USB2.0

USB3 krever to ekstra ledere, det burde ikke koste Logitech mange øre per tastatur for å legge ved dette. G19 har nok rimelig sinnsvake marginer, strengt tatt.

Lenke til kommentar

Ikke minst er driveren til Logitech stor, kan lage konflikter (feks noen eldre titler fra GOG ) , heldigvis har den ikke blitt helt "Bloatware" enda, men den er litt for hissig når det gjelder å sjekke for oppdateringer osv.Kan ikke si jeg er imponert over tastaturet, 1 windows knapp hadde holdt i massevis (med 2 kan man enklere komme borti og ødelegge for morroa ) og USB 2.0 er jo grei hastighet men på ingen måte siste nytt.

 

Ser du den bryteren på tastaturet med en joystick? Den knappen skrur av begge tastene.

Lenke til kommentar

"Toppmodellen, G700s, er en trådløs spillmus som arver på G700. Ifølge Logitech har den åtte ganger høyere responstid enn en standard USB-mus."Da skal jeg helt klart ikke kjøpe den musa.

 

Sånn går det når man bare oversetter pressemeldinger i stedet for å bedrive journalistikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...