Gå til innhold

Ryan Joseph Giggs - "From Hero To Zero"


Colin.

Anbefalte innlegg

From Hero To Zero

 

Han er en av Englands mest suksessfulle fotballspiller. De lærde strides ikke over dette faktum. Han var for noen år siden en av de mest respekterte personene du kunne komme over. Så, hva skjedde?

 

I korte trekk...

Ryan Joseph Giggs valgte å utføre et grovt tillitsbrudd og en moralsk forkastelig handling over nesten et tiår. Gjentatte ganger gikk han bak sin bror og kones rygg ved å utføre samleie med sin brors kone.

 

Fasaden kunne ikke holdes i live for alltid. Man kan med rette stille spørsmålstegn ved om Ryan Giggs har evne til å føle empati. Å måtte skjule en slik grufullhet i så mange år må være utrolig vanskelig, men det verste med det hele er at han ikke kunne unnskylde seg ovenfor sin bror. Hans bror har fortalt om Ryans kyniske trekk, og hvordan han har oppført seg. Man kan ikke annet som medmennesker å føle sympati med bror Rhodri Giggs,

 

Jeg har sagt mye om dette tidligere. Ryan Giggs fortjener ei heder eller ære... Hans handlinger taler for seg selv. La tiden jobbe, og vi har forhåpentligvis, for alt som er godt, glemt denne selvsentrerte mannen.

 

Jeg tenkte at vi i denne tråden kan diskutere og utveksle meninger om hvordan vi tror spilleren Ryan Joseph Giggs blir oppfattet ved avsluttet karriere.

 

Kjør debatt!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv om George Best var en rundbrenner og en alkis i fritiden er han, og vil han alltid bli husket som en legendarisk god fotballspiller. Det samme gjelder Ryan Giggs, hans fantastiske karriere lyser bort hans mørkere private sider. Ryan vil være den største i PL i en årrekke fremover, for ingen andre er i nærheten!

Lenke til kommentar

Selv om George Best var en rundbrenner og en alkis i fritiden er han, og vil han alltid bli husket som en legendarisk god fotballspiller. Det samme gjelder Ryan Giggs, hans fantastiske karriere lyser bort hans mørkere private sider. Ryan vil være den største i PL i en årrekke fremover, for ingen andre er i nærheten!

De begge blir nok husket for både fotballkarrière sine, men også for deres turbulente privatliv.

Jeg tror det har bidratt til at Best fortsatt huskes såpass godt og prates om av generasjoner som aldri opplevde han på banen.

 

Personlig kommer jeg til å se tilbake på Giggs som en god fotballspiller og ett ufyselig menneske.

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Det er vel ingen her som kjenner den fulle sannheten eller hvilket forhold Giggs har til broren. Jeg fordømmer handlingen, men jeg trekker ikke derav den konklusjonen at Ryan Giggs er et ufyselig menneske, men det gjør jeg heller ikke med Gerrard og Terry, til tross for deres handlinger. (Den siste setningen kan dere godt la være å lese som om jeg sidestiller handlingene.) Først og fremst vil Giggs uansett huskes som fotballspiller og for de rekordene han har satt. Så får de få som vil sitte hjemme og moralisere over holdningene hans utenfor fotballbanen.

 

P.S. Skjerp deg, Emils.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

men alle vet hvor fort gjort det er mtp. at RvP allerede er legende.

 

van Persie vil kanskje bli en legende for United-fansen, for veldig mange av oss andre har han ingen ære igjen.

 

Jeg vil alltid huske van Persie som spilleren som gikk fra Arsenal til Man Utd, hva han oppnår der er helt irrelevant.

Lenke til kommentar

Knallbra comeback, Latias..

 

Giggs er en legende i United, og det hadde han vært om han hadde spilt i Liverpool eller Chelsea og. Personlig ødelegger det han gjorde mye for min del, men det får være opp til hver enkelt om de velger å fokusere på det han har gjort på banen eller det han har gjort i senga. Sikkert flere United-supportere som velger å ikke kalle han legende pga det.

Lenke til kommentar

Giggs har satt rekorder som aldri kommet til å bli slått igjen, blant annet tror jeg aldri noen spiller kommer til å overgå antall kamper for United, ei heller antall seriegull i England. En levende legende, uansett hva.

 

Aldri vil bli slått igjen? Hva tenker du på da, atomkrig, klubben går konkurs eller hva?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...