Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Zavod funker fjell som inf, alle maps funker som inf, men det er jo ikke noe vits i å løpe ut på de mest åpne slettene man finner, så på noen maps blir det jo litt begrensa, men flood zone funker jo også, der er det ikke mye hardware og det meste foregår på toppen av byggninger.

Også har du jo op metro og locker da.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hehe, Husker jeg også spilte på Tv2 serverene... Spilte aldri bf3 :p

 

Bf2 spilte jeg faktisk siste året i bh.. Med bh besøkte vi forsvaret og alle skulle prøve å fly F-16, Gjett hvem som eide alle^!^ Hehe, Rart at jeg fikk lov egentlig :closedeyes:

Siste året i barnehagen ^^ Nice :p

 

 

Haha, stussa litt på det ja. Er vel ikke gamle karen hvis du spilte BF2 i barnehagealder;)

Hehe, Lærte tidlig^!^ Spilte online også, Var ikke akkurat på topplisten, Men tror jeg var decent til å være 6-7År elns^!^

Lenke til kommentar

Å herre jesus kristus, hva faen i svarte helvete feiler det folk som hopper inn i tanken og ALT de gjør er å skyte på alt og ingenting, mest ingenting også ser de ett heli eller fly 1000 kilometer unna som de tror de kan skade, men alt de gjør er jo å si, "hei her er vi, kom å drep oss", nå er ikke en tank akkurat stealth i utgangspunktet, men det hjelper fryktelig mye om ikke slike forbanna fuckings tilbakestående folk skal sitte å konstant skyte med mgen i tårnet, tror noen gjør det bare på pur F, jævla satans fitte amøber.

Også bråker det konstant, man kan jo få tinnitus av mindre også den jævla gule muzzle flashen som blir av den fuckings mgen så man ikke ser en jævla fordømt ting.

 

Sånn, da kan jeg legge meg.

Endret av meg0709
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å herre jesus kristus, hva faen i svarte helvete feiler det folk som hopper inn i tanken og ALT de gjør er å skyte på alt og ingenting, mest ingenting også ser de ett heli eller fly 1000 kilometer unna som de tror de kan skade, men alt de gjør er jo å si, "hei her er vi, kom å drep oss", nå er ikke en tank akkurat stealth i utgangspunktet, men det hjelper fryktelig mye om ikke slike forbanna fuckings tilbakestående folk skal sitte å konstant skyte med mgen i tårnet, tror noen gjør det bare på pur F, jævla satans fitte amøber.

Også bråker det konstant, man kan jo få tinnitus av mindre også den jævla gule muzzle flashen som blir av den fuckings mgen så man ikke ser en jævla fordømt ting.

 

Sånn, da kan jeg legge meg.

 

 

100% enig. ;-)

Lenke til kommentar

Sliter med å connecte til "nettet" i bf 4 etter patchen. Altså Får ikke opp noen servere får ikke opp statastikk eller noe som har med BF4 "nettet"
Noen som har samme problem?

Edit! tok bare 4 timer før det skje
av en eller annen grunn fikses det seg selv.

Endret av Maxiraze
Lenke til kommentar

Ny spiller her. Noen som har tips til gode conquest maps? Foretrekker i stor grad å spille infantri. Har forøvrig alle tilleggspakkene, prøvd meg litt på nyutgivelsen av Caspian Border - den falt veldig i smak.

Zavod er etter min mening en av de beste Conquest mappene, med Siege of Shanghai som en god nr 2.

Synes begge mappene har en perfekt blanding mellom kjøretøy og infanteri.

 

Edit: Har ikke spilt BF4 på et par uker. Hvor har det blitt av rekylen? Føles jo som om man spiller CoD. Får vi alle mann aimbot i neste patch kanskje?

Endret av KimWhinesAlot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...