Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Er flere spillere på ps4 alene

Det var faktisk helt omvendt når jeg sjekket før jeg skrev innlegget ;)

Really?

 

 

Jepp, faktisk nesten omvendt av det første bildet ditt. - Ser ut som PC-spillerne legger seg tidligere på kvelden og er på jobb dagen etter enn PS4-spillerne :p

 

Hvis du ser videre i statistikken så er det 125000+ flere spillere på PC enn på PS4 også ..

Lenke til kommentar

Er det ikke slik at PC er mest vanlig i Europa, mens konsoll dominerer fullstendig i USA, og at dette er grunnen til at det er så store variasjoner i løpet av 24t? Steam har jo desidert høyest aktivitet når det er dagtid i Europa, til tross for at det USA har cirka like mange innbyggere som hele Europa til sammen.

Lenke til kommentar

Jepp, faktisk nesten omvendt av det første bildet ditt. - Ser ut som PC-spillerne legger seg tidligere på kvelden og er på jobb dagen etter enn PS4-spillerne :p

 

Hvis du ser videre i statistikken så er det 125000+ flere spillere på PC enn på PS4 også ..

Er jo ikke helt umulig at det har litt med alder å gjøre, men trolig er det hovedsaklig fordi de fleste PS4 spillere befinner seg i USA og dermed i en annen tidssone.
Lenke til kommentar

Er det ikke slik at PC er mest vanlig i Europa, mens konsoll dominerer fullstendig i USA, og at dette er grunnen til at det er så store variasjoner i løpet av 24t? Steam har jo desidert høyest aktivitet når det er dagtid i Europa, til tross for at det USA har cirka like mange innbyggere som hele Europa til sammen.

Har litt å si hvilken kjøpskraft befolkningen har. Konsoll er som regel det billigere alternativet.

Vil tro PC-spilling er dominerende i de skandinaviske landene.

I Spania og Hellas er ikke kjøpskraften så stor i disse tider.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

66 Norske spillere i Battlefield.no - Battlefield 4 Bigwar #7

Sendingen starter 2000, med kommentering og prep-talk fra ca 2030. I Battlefield 4 sammenheng blir dette første gangen vi bruker en DLC og vi har lyst å gi deltagerne en god opplevelse, og forhåpentligvis noen minneverdige øyeblikk. Battlefield.no ønsker Nirex og Maskot velkommen til Bigwar, dette blir deres første sending sammen. Deltagere får eksklusive dogtags.

 

Les mer

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

En oppsummering av min Battlefield 4 opplevelse:

kræsj, kræsj og atter kræsj, i det uendelige.

 

Hvis det BARE kræsjer nå så er det ikkje sikkert det er EA sin feil. Hva slags feil får du, og hva står det i event view i windows? Der kan man se kræsj log :)

Jeg tror kanskje du har rett. Virker som om det kræsjer i forholdet mellom headsettet mitt (G35 med surroundlyd) og Battlefield av en eller annen grunn?

Jeg slettet lyddriverene som jeg ikke brukte å det har vært mye mindre kræsj etter det.

Takk for tipset, skal prøve det!

Lenke til kommentar

Hahaha, +1 for den, men det er jo kjekt når man kjører fly, heli eller tank når folk camper, da veit men ihvertfall hvor man trenger å sikte resten av runden, bare stå å slenge i veien granat etter granat, synd splash damage i BF4 er så fraværende at det grenser til å ikke eksistere i det hele tatt..

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Jeg har mer eller mindre gitt opp den sniper rifla. Det å prøve å få tak i den, har egentlig gitt meg avsmak på hele spillet.

Har alt annet unlocked, så har noen timer spilling. Får vel bare gå tilbake til skyrim eller no, ikke sunt å bli irritert over dårlig game design, og gudene vet det finnes mye dårlig gamedesign i bf4.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...