Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noe nytt angående hvilke plattformer spillet blir utviklet for? Blir det utviklet for next-gen konsoll og deretter forenklet til current gen, eller blir det utviklet for current gen og bare pusset litt opp etterpå? Eller noe annet? Evt når nyheter forventes å komme..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer på det samme, men mener å huske jeg leste at det utvikles først og fremst på PC også portes til konsoll. Men dette ble også sagt med BF3, men ble endret på noen måneder før lansering. Men uansett så synes jeg det er utrolig skuffende at det kommer til dagens konsoller, sier seg selv at spillet blir holdt tilbake når det også skal fungere på dagens konsoller.

Lenke til kommentar

Nitrist at det også kommer til PS3/360 ja! Men brukerbasen er nok rimelig forlokkende for EA tenker jeg..får vi nå en jævla port gråter jeg ut alle kroppsåpninger. PS4 og Xbox X vil nok ikke være beste utgangspunkt brukerbasemessig i starten dessverre. I det minste har disse maskinene en god del kraft da..

 

Vær så snill DICE og gjør dette her riktig nå.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Så lenge de lager spillet for pc, og sikter på at det skal bli riktig på pc, med store kart og mange spillere.

For så å lage en port av denne til konsoll, for å tjene fette mye penger på dem. Er jeg helt for konsole ports.

 

Hva jeg ikke ønsker, er enda et spill som er lagd for konsoll, som de bare øker antall spillere på, og porter til pc, uten at UI m.m. faktisk er tiltenkt pc. Oblivion anyone?

Lenke til kommentar

Vet noen noe om hvilke skjermkort bf4 vil kjøre best på?

 

GTX Titan pr. idag, men nå har ikke spillet kommet ut (i nærheten engang), så vi vet lite om specs og bench i BF 4 per dags dato.

 

Tror det kan kreve litt mer av CPU og GPU, i forhold til BF:3. Hvis du kan kjøre BF3 med Ultra settings ved 60 fps i dag, så tror jeg du kan regne med å sette ned innstillingene litt i BF4 for å si det på den måten ;)

 

Er litt tidlig å si men vil nok tro skjermkort fra AMD vil komme best ut pga BF4 er med i "AMD Game Evolved".

 

Det kommer nok ikke til å ha så altfor mye å si under gaming. Blir den vanlige driver krigen med å være først ute med gode drivere og få gode bench's...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Utgivelse dato ble annonsert 22 mai 2013 - Spillet kommer 29 oktober.

 

Battlefield.no nyhet

"......Men om vi får en Alpha test i mellomtiden, slik vi fikk med Battlefield 3, er enda usikkert.

 

BF3 hadde lignende utgivelsesdatoer i 2011 og noen communities fikk hoste Battlefield 3 Alpha i slutten av juli måned 2011. Her i Norge var det battle.no og TV2 serverne. Battlefield 3 Alpha bestod av Metro Rush i en 14 dagersperiode, og mange spillere mente Alpha var bedre optimalisert enn Beta testen, som kom i september måned....."

 

Gamer.no nyhet

".....Battlefield 4 benytter seg av Digital Illusions nye Frostbite 3-motor, som skal gi spillet et kraftig visuelt løft og sørge for dynamisk ødeleggelse av spillmiljøene. Det er imidlertid ikke klart hvilke forskjeller det blir på versjonene til dagens konsoller, Windows-versjonen og versjonene til de to nestegenerasjonskonsollene....."

 

Spill.no nyhet ??

Lenke til kommentar

Blir demoen tilgjengelig for alle eller er det begrenset ved at man fks. må kjøpe et spill for å få den?

Demoens tid er forbi. Nå er det open/closed alpha/beta-testing som gjelder.

Du får tilgang til BF4 betaen dersom du har BF3 Premium, eller forhåndsbestiller BF4.

Lenke til kommentar

Åja. Takk for informasjon.

 

Har alltid likt Battlefield for å være ærlig, men tror neppe det blir noe kjøp i år. Hater virkelig spill der EA er innblandet. På BF3 måtte man betale 400(?) for Premium greiene (Senere kom jo premium med ved kjøp av spill), som er like mye som man betale for spillet. Hvis man ikke kjøpte det, måtte man jo bare hygge seg med langt dårligere våpen enn premiumspillerne.

Når man kommer med en såpass dyr tilleggspakke burde vel de forskjellige våpnene være balanserte i forhold til de andre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...