Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Du fikk med b2k om du kjørte preorder, men du fikk ikke noe avslag på Premium, så alt i alt, burde man ha ventet.

Tipper det blir det samme med BF4, så jeg kommer ikke til å kjøre noen preorder før nærme release i det minste.

 

Hva som frister mest, er å kjøpe key ifra ymse keysites, så man slipper unna med 300 ish kroner i stedet for origins sin fine pris (tipper 50eur).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det vil være idioti å slippe BF4 til to generasjoner med konsoller - ikke bare blir det dyrere å utvikle men jeg tviler på at man kan spille online PS3 vs PS4. Dessuten får nok EA godt betalt for å ikke utvikle til nåværende generasjon.

 

Ser ut som jeg fikk rett dessverre..

Endret av aleksanderro
Lenke til kommentar

Ser ut som jeg fikk rett dessverre..

Fortsatt tidlig å si - får media og bedrevitere rett vil PS4 og Xbox 720 slippes en gang mellom oktober og jul i år, og med en "lekket" dato for BF4 den 29. oktober er det fremdeles en god mulighet for at BF4 blir next-gen only. Rent teknisk tror jeg ikke BF3 kunne blitt noe bedre på den nåværende generasjonen med konsoller, og dermed må jeg også anta at BF4 ikke kan få bedre grafikk enn forgjengeren på PS3 og Xbox 360.

 

Jeg vedder fortsatt en knapp på at BF4 blir next-gen only. Å utvikle spillet for nåværende og neste generasjon konsoller vil ødelegge spillet både for PC og PS4/Xbox 720. Selvfølgelig, det er jo mulig at EA ser seg blinde på salgstall og ønsker å selge så mange kopier som mulig, koste hva det koste vil, og sånn sett er det vanskelig å spå før de går ut med offisiell info selv.

 

Uansett anbefaler jeg folk å ikke forhåndsbestille BF4, i alle fall ikke før beta...

 

EDIT: Åja, det er offisielt nå? Scratch alt jeg skrev over.

Endret av Sencured
Lenke til kommentar

Vi har en veldig bra historie

 

Er så skuffende å se at de satser så utrolig mye på singleplayer når 90% av de som spiller Battlefield spiller det for MP..

 

Som Spill.no sa på eventen i Stockholm - de snakker tross alt til et publikum som hovedsaklig er der for å teabagge motstanderen og dingle bjellene sine i trynet på den første de har drept, hvem bryr seg om følsomme soldater :p - Jeg lo godt på den kommentaren :D

Lenke til kommentar

Men kan være det krever mye mer, jeg bare antyder etter den videoen vi har fått sett. Etter å ha studert videoen i 1080p med 60 FPS så kunne jeg helt ærlig ikke se store forskjellen fra 3 til 4. Joda, det er forbedret med bedre teksturer og noen andre småting, men tror ikke det kommer til å kreve så veldig mye mer. Men som sagt, kan være jeg er helt på jorde nå. :p

 

Et kart jeg vil se i BF4 er Dragon Valley, det hadde vært en drøm!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...