Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor i all verden legge inn preorder på spill så tidlig?

Er det noe SW TOR, Spore, Diablo 3, Aliens Colonial Marines og Sim City burde ha lært folk, er det jo at det kan være greit å se hva som kommer før en kaster penger øst og vest?

 

 

Personlig synes jeg den nye videoen så fin ut vhis en ser bort ifra AI. Men det er jo bare en salgs video for å vise litt og få folk til å legge inn preorders....

Jeg krysser fingrene for at det nye spillet blir litt bedre en 3'ern men det er fortsatt EA som sitter bak. Og de skal ha oss forbrukere til å betale til vi blør for maps og sikkert perks også snart.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Spillet er pent å se på, absolutt! Det eneste som jeg er noe skuffet over er at det ikke ble offentliggjort mer juicy info om selve spillet (Les: Multiplayer), det er også noe skuffende at spillet nærmest ser prikk likt ut som BF3. Det i seg selv er ikke negativt, men når fiendene ser prikk like ut som russermodellene fra BF3 MP og lite nytt på våpen og kjøretøyfronten så får man lite følelse av noe nytt, desverre.

 

Man får glede seg til multiplayer videoer istedet, og da spesielt krig til sjøs. :)

Lenke til kommentar

Hvorfor i all verden legge inn preorder på spill så tidlig?

Er det noe SW TOR, Spore, Diablo 3, Aliens Colonial Marines og Sim City burde ha lært folk, er det jo at det kan være greit å se hva som kommer før en kaster penger øst og vest?

 

Den første grunnen er fordi at Amazon.com trekker ikke pngene fra kortet før lanseringen (ifølge dem selv) så jeg kan når tid som helst kansellere spillet.

 

Den andre grunnen er at jeg har en promo code som varer ut mars måneden for 5$ på EA spill og det er ikke mange dager igjen av mars måneden.

Lenke til kommentar

Spillet er pent å se på, absolutt! Det eneste som jeg er noe skuffet over er at det ikke ble offentliggjort mer juicy info om selve spillet (Les: Multiplayer), det er også noe skuffende at spillet nærmest ser prikk likt ut som BF3. Det i seg selv er ikke negativt, men når fiendene ser prikk like ut som russermodellene fra BF3 MP og lite nytt på våpen og kjøretøyfronten så får man lite følelse av noe nytt, desverre.

 

Man får glede seg til multiplayer videoer istedet, og da spesielt krig til sjøs. :)

Grunnen til at de ikke har offentliggjort noe angående multiplayer, tror jeg, er at det ville vært skuffende dårlige og få nyheter. EA/DICE offentliggjør ikke allerede nå at alle kartene vil være små clusterfucks og at alle flaggene vil stå på samme plassen slik de gjør i BF3. Spillere skal bli lurt til å (forhånds)kjøpe spillet basert på tung reklame, cutscenes og tungt bearbeidede stillbilder.

 

Videoen som er lagt ut over her er grusom... Joda, det ser fint ut, men dette er jo bare SP og grusomt lineært og med effekter og fysikk som aldri kommer med i MP. Han som spiller er helt ræva dårlig - eller spiller dårlig med vilje for å få spillet til å se vanskelig ut - og han løper rundt med en granatkaster med trommelmagasin lover jo virkelig godt for flerspillerdelen av BF4. Det eneste jeg likte var at det var både 3.4x-ish- og jernsikte på våpenet! Niceee.

Endret av Sencured
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Den første grunnen er fordi at Amazon.com trekker ikke pngene fra kortet før lanseringen (ifølge dem selv) så jeg kan når tid som helst kansellere spillet.

Den andre grunnen er at jeg har en promo code som varer ut mars måneden for 5$ på EA spill og det er ikke mange dager igjen av mars måneden.

 

Så istede for å vente å se hvordan det blir, legger du inn en preorder først, for så å muligens kanselere dersom spillets PR avdeling ikke greier å infri dine forventninger før release?

 

Så hvis du absolutt skal spare 30kr på et spill, så finnes det altså ikke noe som har blitt sluppet som du heller kan bruke det på?

 

http://www.youtube.com/watch?v=mf5Uj4XIT1Y

Endret av jihn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Singleplayeren i BF3 var grusom, og regner med at den blir det i BF4 også. Men det er uansett multiplayer som gjelder. Det ser jo veldig pent ut da.

 

Edit: Preorder er idiotisk i de fleste sammenhenger. Men her vet du nesten hva du får, litt som på FIFA. Uansett, regner med at de fleste som preorder gjør det for å få tilgang til beta.

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
Lenke til kommentar

Det er egentlig veldig synd, for vi som spillere graver vår egen grav. Vi sier at det er greit å betale fullpris for et nedstrippet spill med masse dlc som burde vært inkludert. Betale ekstra for en eller annen perk, så ekstra for et 'klassisk' map, og enda litt ekstra for enda noen maps. Så spiller du engineer en dag, men pokker du har ikke brukt noe tid på den klassen, men hvis du bruker 6€ til får du tilgang til alle unlocks.

Når spillet har vært ute 2 år har du søren meg brukt 1000-2000kr kansje til og med mer.

 

Det er vi som bestemmer fremtiden i spillindustrien, om vi bare kryper ned på alle fire og tar det vi får, ja da blir det slik.

 

Hadde jeg hatt noen garanti for at du ikke brukte den helsikens koden Fantomena så skulle jeg sendt deg de 30 kronene på paypal, så kunne du brukt dem på noe bedre.

Endret av jihn
Lenke til kommentar

Grunnen til at de ikke har offentliggjort noe angående multiplayer, tror jeg, er at det ville vært skuffende dårlige og få nyheter. EA/DICE offentliggjør ikke allerede nå at alle kartene vil være små clusterfucks og at alle flaggene vil stå på samme plassen slik de gjør i BF3. Spillere skal bli lurt til å (forhånds)kjøpe spillet basert på tung reklame, cutscenes og tungt bearbeidede stillbilder.

 

Videoen som er lagt ut over her er grusom... Joda, det ser fint ut, men dette er jo bare SP og grusomt lineært og med effekter og fysikk som aldri kommer med i MP. Han som spiller er helt ræva dårlig - eller spiller dårlig med vilje for å få spillet til å se vanskelig ut - og han løper rundt med en granatkaster med trommelmagasin lover jo virkelig godt for flerspillerdelen av BF4. Det eneste jeg likte var at det var både 3.4x-ish- og jernsikte på våpenet! Niceee.

 

Jeg forventer heller ingen enorme nyheter på multiplayerfronten, BF4 blir nok heller en evolusjon istedenfor en revolusjon innenfor skytespill og battlefield sjangeren. Har heller liten tro på at alt forblir som det er i videone med tanke på at det er alfa enda, men våpen slik som granatkasteren blir nok heller usannsynlig å se i MP med mindre den har vesentlig mindre magasin eller skyter kokosboller. BF 4 blir nok ett kjøp uansett for min del, men det er mest pga oppdatert innhold og den varierte multiplayeren som BF serien har med kjøretøy osv.

 

Dual sikter er også ett kjærkomment tillegg, det åpner opp litt andre kombinasjoner enn RDS og Holo variasjonene som det virker som 90% av spillere bruker.

Lenke til kommentar

Tipper eneste forskjellen er at du ikke får med bonus innholdet og BF4 beta, men den første utvidelsen får du fra begge.

 

Bestilte faktisk BF4 på Amazon nå nettopp. De trekker ikke pengene før lanseringen, så om du ikke liker betaen er det bare å kansellere før utgivelse.

ok, det står under product details "Downloading: Currently, this item is available only to customers located in the United States and who have a U.S. billing address."

 

skrev du inn en adresse fra USA eller din egen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...