Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kan heller ikke se at det står oppført noen plass, så er du sikker på at det var 2142 du spilte og ikke et annet spill fra framtiden?

 

Jeg har nok glemt ett spill som jeg etter iherdig googling har kommet fram til her nå. Det var heller ikke så futuristisk som jeg trudde, og det virker som om jeg faktisk har gått glipp av 2142.......

 

Det jeg snakker om er BF2: Modern Combat.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spilt alle Battlefield spillene, og etter min mening er det ingen som slår 1942. Alt klaffet bare med det spillet! Store baner, mange spillere, mange forskjellige biler,fly ,båter....

Hadde de laget en oppgradert/ny versjon av 1942 som hadde samme grafikk som spill kan ha idag, hadde det ikke vært tvil om at jeg kom til å spille dette i maaaaaaaange timer

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så jeg så på noen av youtube COD kommentatorene hadde blitt invitert til BF4 for å promotere BF greia, syntes det var litt merkelig at det plutselig kom noen videoer med BF opp hos noen av de som sa etter lanseringen av bf3 at dette ikke er et spill for meg, og aldri spilte det etterpå utenom nå plutselig.

Endret av Zimmerh
Lenke til kommentar

Så jeg så på noen av youtube COD kommentatorene hadde blitt invitert til BF4 for å promotere BF greia, syntes det var litt merkelig at det plutselig kom noen videoer med BF opp hos noen av de som sa etter lanseringen av bf3 at dette ikke er et spill for meg, og aldri spilte det etterpå utenom nå plutselig.

får sikkert betalt for det...

Lenke til kommentar

Så jeg så på noen av youtube COD kommentatorene hadde blitt invitert til BF4 for å promotere BF greia, syntes det var litt merkelig at det plutselig kom noen videoer med BF opp hos noen av de som sa etter lanseringen av bf3 at dette ikke er et spill for meg, og aldri spilte det etterpå utenom nå plutselig.

får sikkert betalt for det...

EA graver nok dybt i pengebingen. Nok et slag i trynet for Battlefield-veteranene dette. De er nok hyret inn for å si sin mening om Op.Metro 2.0

Endret av Daxen
Lenke til kommentar

http://theslanted.com/2013/03/3284/battlefield-4-pre-order-begins-this-week-digital-deluxe-edition-detailed/

EA has confirmed with us ‘Battlefield 4′ will be available for pre-order starting at 10pm PST on Tuesday, March 26, 2013 on the digital-distribution site Origin.

 

Along with the news of the standard edition being available for pre-order, the ‘Digital Deluxe Edition’ was also detailed. The DDE will include “access to the Exclusive Battlefield 4 Beta, Bonus Content, as well as the a Battlefield 4 Premium Expansion Pack” according to EA. The Digital Deluxe Edition is available exclusively on Origin.

 

Fans will be able to pre-order their copies of Battlefield 4 later this evening. We will have more information on the exact contents of the digital offerings when it is made available by EA.

 

Although the promotion is not live as of yet, it will be at 10pm PST.

så fra 07.00 kan vi bestille spillet :dribble:

Lenke til kommentar

Hva er poenget med og allerede bestille det nå? :hm:

Along with the news of the standard edition being available for pre-order, the ‘Digital Deluxe Edition’ was also detailed. The DDE will include “access to the Exclusive Battlefield 4 Beta, Bonus Content, as well as the a Battlefield 4 Premium Expansion Pack” according to EA. The Digital Deluxe Edition is available exclusively on Origin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...